ورزش

اولین حضور نمایندگان کرمان در نیمه نهایی حذفی

گل‌‎گهر سیرجان و مس رفسنجان برای اولین مرتبه موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی شده‌اند.

به گزارش “ورزش‌سه”، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در سال جاری نیز مانند مراحل گذشته با اتفاقات ویژه و شگفتی همراه بود و در شب حذف تراکتور 4 تیم آلومینیوم، مس رفسنجان، گل گهر و سپاهان به جمع 4 تیم پایانی رسیدند.

در مرحله نیمه نهایی و طبق قرعه از پیش تعیین شده دو تیم گل گهر و سپاهان باید به مصاف هم بروند که میزبان این بازی با قرعه تعیین خواهد شد و تیم فوتبال آلومینیوم هم با مس رفسنجان بازی خواهد کرد که با توجه به بازی دور از خانه هر دو تیم باز هم قرعه میزبان این مسابقه را مشخص خواهد کرد.

اما در شرایطی که سپاهان یکی از پرافتخارترین تیم های حاضر در فوتبال ایران پس از سرخابی‌ها در جام حذفی به شمار می رود و آلومینیوم نیز دو سال پیش تا فینال پیش رفت، مس رفسنجان و گل گهر اولین حضورشان در مرحله نیمه نهایی مسابقات حذفی در ایران را تجربه می کنند که قدمتی چندین دهه ای دارد و در فصل جاری با نام یادواره خرمشهر برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه مس و گل گهر در مرحله بعدی باید با آلومینیوم و سپاهان بازی کنند، حتی کرمانی ها این شانس را دارند تا دو تیم استان‌شان را در فینال ببینند و یک دربی جذاب را در فینال حذفی تماشا کنند که البته کار سختی پیش روی آنها قرار دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا