ورزش

اولین واکنش ستاره ژیمناستیک به پرچمداری در پاریس

ستاره تیم ملی ژیمناستیک ایران که این رشته را برای اولین بار بعد از انقلاب صاحب سهمیه المپیک کرد، یکی از پرچمداران کاروان ایران در افتتاحیه خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی الفتی که سال گذشته با کسب مدال نقره بازی های آسیایی هانگژو خودش را در حد یک ستاره مطرح کرد، امسال نیز توانست با کسب سهمیه المپیک تاریخ سازی کند. او امروز توسط هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان یکی از پرچمداران کاروان ایران در افتتاحیه المپیک 2024 پاریس انتخاب شد. 

الفتی در خصوص اینکه به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک پاریس انتخاب شده، گفت: از شنیدن این خبر، خوشحال و هیجان‌زده هستم. پرچمداری کاروان کشورمان افتخار بسیار بزرگی است و امیدوارم شایستگی این افتخار را داشته باشم. این افتخار به اندازه کسب سهمیه المپیک برای من مهم است و خدا را شاکرم که این اتفاق بزرگ و تاریخی برای من رخ داد. باید از مسئولان کمیته ملی المپیک تشکر کنم که من را لایق پرچمداری کاروان ایران دانستند.

وی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر تمریناتم را برای حضوری موفق در المپیک پاریس در قزوین دنبال می‌کنم. پرچمداری کاروان ایران روحیه مضاعفی به من داده تا بتوانم تمرینات سخت و طاقت فرسا را انجام دهم. خوشبختانه وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ژیمناستیک در این مدت حمایت‌های زیادی از من داشتند و باید از آنها تقدیر و تشکر کنم.

الفتی در پایان گفت: از مردم خوب کشورم درخواست می‌کنم دعاگوی من و همه ورزشکاران ایران که در المپیک پاریس به میدان خواهند رفت باشند. امیدوارم نمایندگان شایسته‌ای برای آنها در این رویداد باشیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا