ورزش

آخرین خبر در مورد مقصد گزینه آرمانی پرسپولیس

بغداد بونجاح، ستاره الجزایری السد قطر، اعلام کرد در آستانه انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه الشباب عربستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی مذاکرات خود را با بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد، آغاز کرده بود اما این مذاکرات موفقیت آمیز نبود و او در تیم قطری به کار خود ادامه داد.

پس از اعلام رسمی جدایی بونجاح از السد در پایان فصل، اخباری در خصوص پیشنهاد ۶ میلیون دلاری الشباب به این بازیکن منتشر شد اما روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرد باشگاه الشباب در این مدت هیچ مذاکره‌ای با ستاره الجزایری نداشته است.

الشرق الاوسط در این باره توضیح داد که بونجاح در زمستان یکی از گزینه‌های الشباب بوده اما پس از آن مذاکره‌ای با او صورت نگرفته است.

آخرین خبر در مورد مقصد گزینه آرمانی پرسپولیس

بونجاح روز گذشته در گفتگوی اختصاصی با beIN Sports پس از پایان بازی تیمش مقابل الدحیل در مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر گفت: من هنوز مقصدم را مشخص نکرده‌ام. ما یک بازی نهایی داریم که روی آن تمرکز خواهیم کرد.

او سپس در واکنش به شایعاتی که درباره آینده او مطرح می‌شود، عنوان کرد: لیگ عربستان نزدیک‌ترین گزینه است.

نکته جالب اینکه در روزهای اخیر درخواست‌های زیادی از سوی هواداران پرسپولیس برای جذب بغداد بونجاح مطرح شده که البته به نظر نمی‌رسد سرخ‌ها توانایی جذب این ستاره الجزایری را داشته باشند.

لازم به ذکر است که بونجاح در تابستان 2015 از باشگاه ستاره ساحلی تونس به السد پیوست و سال‌های خوبی را در لیگ ستارگان قطر پشت سر گذاشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا