ورزش

دلیل اصلی واگذاری نساجی مشخص شد

34 ایراد جدید به ورزشگاه بازسازی‌شده لیگ برتر

مدیران باشگاه نساجی از ایرادهای برطرف نشده در ورزشگاه وطنی قائمشهر توسط مسئولان استانی ناراحت هستند و به دنبال واگذاری هستند.

به گزارش “ورزش سه”، خبر شوکه کننده برای طرفداران نساجی مازندران که روز گذشته اعلام شد ، به واگذاری امتیاز این باشگاه محبوب برمی‌گردد. مدیران باشگاه نساجی که در سال‌های گذشته با حمایت‌های رضا حدادیان مالک باشگاه به صورت خصوصی اقدام به تیم‌داری کردند، حالا در تصمیمی غیرمنتظره قصد فروش تیم را کرده‌اند و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار این باشگاه است.

مهم‌ترین مسئله‌ای که باعث دلسردی مالک باشگاه نساجی از تیمداری در لیگ برتر شده، به موضوع ایرادهای موجود در بحث زیر ساختی برمی‌گردد.

ظاهرا در بازدید نمایندگان سازمان لیگ از ورزشگاه وطنی قائمشهر 34 ایراد به زیرساخت این ورزشگاه گرفته شده و تا زمانی که این ایرادها برطرف نشود، اجازه برگزاری بازی‌های لیگ در قائمشهر داده نمی‌شود.

این در حالی است که از بازسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر کمتر از دو سال می‌گذرد و این مسئله که با گذشت مدتی کوتاه هنوز 34 ایراد به این ورزشگاه وارد باشد، برای مدیران باشگاه نساجی قابل هضم نیست.

ظاهرا در زمان بازسازی ورزشگاه مبلغ قابل توجهی از سوی مالک نساجی در اختیار مسئولان استانی قرار داده شده تا نسبت به همه ایرادهای ورزشگاه اقدام کنند. ایزد سیف‌الله‌پور قائم مقام باشگاه نساجی در این خصوص به ایسنا گفته است: «آن موقع به ما اعلام کردند ۶۷ میلیارد برای بازسازی ورزشگاه وطنی هزینه شده است اما زمانی که به ما تحویل داده شد، خیلی ایراد در این ورزشگاه وجود داشت و مالک محترم مجبور به انجام هزینه دوباره شد. در این دو سال هزینه نگهداری چمن هم بر عهده نساجی بود و همین باعث دلسردی مسئولان نساجی شده است.»

حال با توجه به ایرادهای پرتعدادی که سازمان لیگ به ورزشگاه وطنی گرفته، مسئولان نساجی نسبت به برطرف نشدن مشکلات در یکی دو سال گذشته دلخور هستند و با توجه به افزایش بی‌توجهی مسئولان استانی مازندران به تیم نساجی و انجام همه هزینه‌ها در سال‌های اخیر از جیب شخصی حدادیان باعث شده تا او تصمیم به واگذاری بگیرد.

سیف‌الله‌پور در بخش دیگری از مصاحبه‌اش تاکید کرد: «الان هم بحث ایرادات پیش آمده است که باعث می‌شود دوباره نساجی آواره شود. چرا باید ورزشگاهی که دو سال پیش به ما تحویل داده شده است، این همه ایراد داشته باشد؟ چرا فدراسیون آن زمان این ورزشگاه را تائید کرد؟ از همه تیم‌های لیگ برتر حمایت می‌شود به جز نساجی.»

در بین ایرادهای گرفته شده از ورزشگاه وطنی قائمشهر اصلی‌ترین موضوع به وضعیت ورودی و خروجی‌های آن برمی‌گردد. جایی که با توجه به قرار گرفتن ورزشگاه در وسط شهر ورود و خروج تماشاگران با مشقت‌های فراوان صورت می‌گیرد و عملا ورودی جایگاه‌های ویژه و تماشاگران یکی است.

همچنین جایگاه زنان ورزشگاه ایرادهایی دارد و باید برای پارکینگ‌های خبرنگاران و مهمانان ویژه نیز اقداماتی صورت بگیرد. ضمن اینکه گیت‌های ورودی ورزشگاه نیز با ایرادهای پرتعدادی مواجه است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا