ورزش

تقابل انگیزه‌های نکونام و عنایتی برای قهرمانی و بقا

تقابل انگیزه‌های نکونام و عنایتی برای قهرمانی و بقا


استقلال و پیکان رد هفته آخر لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، استقلال و پیکان در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:00 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند. از آن‌جایی که هر دو تیم به پیروزی و سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند، این مسابقه حساس ترین جدال هفته پایانی لیگ برتر به شمار می‌رود. 

پس از حواشی زیاد حول ورزشگاه دستگردی، حالا نزاع‌های بیرون زمین به داخل دستگردی کشیده خواهد شد؛ جایی که پیکان به عنوان آخرین تلاش‌های خود برای بقا نمی‌خواست از حق میزبانی‌اش بگذرد. 

نکونام که پس از هفته بیست و هشتم جام فلزی را بی‌ارزش تر از جام خیالی شرافت می‌دانست، در این دیدار می‌خواهد تا سوت پایان بازی به امید لغزش پرسپولیس در چند کیلومتر آن طرف تر، برام جام فلزی بجنگد.

رضا عنایتی که قول ماندن به پیکان داده بود، حالا کارش برای بقا به اما و اگر و هفته پایانی کشیده، آن هم مقابل تیم سابقش که برای قهرمانی می‌جنگد! 

با این حال حریفان پیکان برای ماندن در هفته آخر بازی‌های راحت تر و تشریفاتی‌تری پیش رو دارند و همین موضوع پیکان را مجاب به گرفتن امتیاز از استقلال خواهد کرد. 

به هر حال تنها چیزی که در لیگ بیست و سوم تا هفته بیست و نهم مشخص شد، سقوط نفت آبادان به دسته پایین‌تر بود و بازی استقلال و پیکان در هفته پایانی سرنوشت دو تیم را در پایان فصل بیست وسوم مشخص خواهد کرد. 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا