ورزش

معجزه گزینه سابق ایران در ایتالیا کامل شد

میلانو با کسب یک برد بزرگ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب مسابقات لیگ برتر والیبال ایتالیا و در بازی چهارم از سری دیدار های رده‌بندی،تیم آلیانز میلانو با سرمربیگری روبرتو پیاتزا توانست با نتیجه سه بر یک برابر ترنتینو قهرمان دوره قبل پیروز شود و عنوان سومی را از آن خود کند.

در این دیدار تیم میلانو ست های اول سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 21 برد و تنها گیم دوم را با نتیجه 25 بر 18 به ترنتینو واگذار کرد تا با کسب رتبه سوم، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

یوکی ایشیکاوا دریافت کننده قدرتی میلانو در این بازی برای تیمش خوش درخشید و با کسب بیست و هشت امتیاز عامل اصلی برد میلانو برابر ترنتینو بود.

ترنتینو که سال پیش قهرمان لیگ شده بود حالا با این شکست از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز ماند و تنها امیدش به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپای این فصل است که بتواند یاستربسکی لهستان را شکست دهد تا شاید از این طریق کسب سهمیه کند.

روبرتو پیاتزا سرمربی میلانو که زمانی گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران بود، با کسب رتبه سومی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شایستگی های خود را نشان داد و با انگیزه بیشتری به اردوی تیم ملی والیبال هلند خواهد آمد تا این تیم را در لیگ ملتهای والیبال المپیکی کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا