ورزش

سرمربی جدید لاتزیو معرفی شد

کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، تأیید کرد که مارکو بارونی سرمربی جدید تیم اول این باشگاه است و به هوادارانی که قصد اعتراض به انتصاب او را دارند، پاسخ داد.

به گزارش “ورزش سه”، این تصمیم پس از آشفتگی های چند ماه اخیر در این باشگاه اتخاذ شد، چرا که مائوریتزیو ساری در اواسط مارس به طور ناگهانی استعفا داد و سپس ایگور تودور جایگزین او شد، اما او نیز به دلیل اختلافات اساسی با مدیران بر سر استراتژی نقل و انتقالات، این هفته از سمت خود کناره‌گیری کرد.

در عوض، آنها به سراغ بارونی رفتند که با وجود تغییر تقریبا کل تیم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، موفق شد ورونا را در سری A نگه دارد.

لوتیتو به روزنامه “ایل مسجارو” گفت: «همه چیز با ورونا حل شده است. بارونی سرمربی جدید لاتزیو است. ما او را انتخاب کردیم چون او مربی خوبی است و فکر می کنیم او گزینه مناسبی برای ماست. چهار رئیس با من تماس گرفتند و انتخابم را تحسین کردند. من فرد باکیفیتی را انتخاب کردم، همه این را می گویند و ساری هم از او به خوبی صحبت کرد.»

سرمربی جدید لاتزیو معرفی شد

همه از این اتفاق خوشحال نیستند، زیرا هواداران افراطی لاتزیو تظاهراتی گسترده را برای یکشنبه آینده علیه انتخاب بارونی و همچنین نحوه اداره باشگاه توسط لوتیتو سازماندهی کرده اند.

لوتیتو در پاسخ گفت: «کسانی که او را نمی خواهند احتمالا همان کسانی هستند که وقتی سیمونه اینزاگی، استفانو پیولی و ولادیمیر پتکوویچ را استخدام کردم، با من وارد جنگ شدند.»

بارونی قبل از اینکه به او پیشنهاد سرمربیگری لاتزیو شود، با مونزا و کالیاری در حال مذاکره بود.
قرار است او قرارداد دو ساله ای به ارزش تقریبی 1.5 میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداش امضا کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا