ورزش

لژیونر جدید ایران از بوسنی با لبخند آمد! (عکس)

عارف غلامی بعد از مدت‌ها به ایران بازگشت و در اردوی تیم ملی حاضر شد.

به گزارش “ورزش سه”، عارف غلامی بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال ایران امروز در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و پس از ترک ناگهانی فوتبال ایران، بازگشت شیرینی به تهران داشت و به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

حضور عارف غلامی در لیگ بوسنی یکی از عجیب‌ترین انتقال‌های فوتبال ایران بود، بازیکنی که در تیم استقلال عملکرد خوبی داشت و نزدیک 25 بازی برای این تیم انجام داد اما به شکل عجیبی بعد از مدت‌ها دوری از میادین در لیگ بوسنی و تیم ولژ موستار حاضر شد و به واسطه درخشش در ترکیب این تیم امیر قلعه‌نویی را قانع کرد تا عملکرد او را در تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر بگیرد.

غلامی یکی از مدافعان پا به توپ فوتبال و با فیزیکی متفاوت نسبت به دیگر مدافعان حال حاضر فوتبال ایران بود که به واسطه جنگندگی و پرش‌های بلندی که داشت مورد اعتماد مربیان مختلفی در باشگاه استقلال قرار گرفته بود و از او برای جنگ‌های اول تحت فشار گذاشتن مدافعان حریف استفاده می‌کردند.

لژیونر جدید ایران از بوسنی با لبخند آمد! (عکس)

غلامی امروز در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و با لبخندی که روی لب داشت از اتفاقی که رقم خورده است ابراز خوشحالی کرد، این دعوت می‌تواند شرایط فوتبالی متفاوتی برای عارف غلامی رقم بزند، بازگشت به فوتبال ایران حضور پررنگ‌تر در فوتبال اروپا شاید نتیجه بازی کردن او با پیراهن تیم ملی ایران باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا