ورزش

شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)

دو سال از معجزه برنابئو گذشت

دو سال پیش در چنین روزی رئال مادرید توانست منچسترسیتی را در یک بازی باورنکردنی 3-1 ببرد و راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید دو سال پیش در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان دست به کاری بزرگ زد. کهکشانی‌ها که بازی رفت را در زمین سیتی 4-3 باخته بودند، باید در بازی برگشت برنده می‌شدند تا راهی فینال شوند اما بازی شرایطی عجیب پیدا کرد.

شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)

ریاض محرز توانست در برنابئو سیتی را پیش بیندازد و رئال مادرید باید دو گل می‌زد تا کار را به وقت اضافه بکشاند. در دقایقی که سیتی می‌توانست دو گل دیگر بزند و فرلاند مندی یک توپ گریلیش را از روی خط برگرداند، کمتر کسی تصور می‌کرد سیتی بازی را واگذار کند.

بازی به دقیقه 90 رسید و روی تصویر شانس پیروزی دو تیم ثبت شد. یک درصد برای رئال و 99 درصد برای سیتی ولی رئال که در دو دور قبلی رقابت‌ها پی اس جی و چلسی را با کامبک‌های بزرگ خود حذف کرده بود، یک معجزه دیگر در آستین داشت.

2017993
2017991

رودریگو به فاصله دو دقیقه توانست دو گل بزند و دنیا را شگفت زده کند. گل دوم او روی ارسال دنی کارواخال با ضربه سر را کمتر کسی باور می‌کرد. رئال در وقت اضافه اول توسط بنزما از روی نقطه پنالتی گل سوم را هم زد و راهی فینال شد. در بازی نهایی نیز رئال توانست لیورپول را مغلوب کند و جام چهاردهم را بالای سر ببرد.

2017992
2017995
2017996

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا