ورزش

تنها نماینده استقلال در فهرست قلعه نویی

تنها نماینده استقلال در فهرست قلعه نویی


تنها نماینده استقلالی‌ها در تیم ملی فوتبال کشورمان، عملکرد خارق‌العاده‌ای در ترکیب تیمش داشته است.

به گزارش ایلنا، آبی‌پوشان پایتخت با وجود اینکه نتوانستند در آخرین هفته لیگ برتر بر صدر جدول رده‌بندی تکیه بزنند و به قهرمانی برسند، اما عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند آمار بسیار خوبی را از خودشان به جا بگذارند که قطعاً در کارنامه آنها ثبت خواهد شد. 

در این بین برخی بازیکنان استقلال آنقدر خوب بوده‌اند که بخش اعظمی از این موفقیت را باید به نام آنها زد. تنها نماینده استقلالی‌ها در تیم ملی فوتبال کشورمان، عملکرد خارق‌العاده‌ای در ترکیب تیمش داشته است. ابوالفضل جلالی به طور حتم یکی از بهترین‌های نکونام در این دوره از رقابت‌ها بوده است. 

او در 29 بازی برای تیمش به میدان رفته و تنها در یک بازی غایب بوده است. جلالی جمعاً 2413 دقیقه برای استقلال بازی کرده و در 18 بازی به طور ثابت و کامل در ترکیب تیمش بوده است. عملکرد این بازیکن در ترکیب استقلال به همین جا ختم نمی‌شود.

جلالی برای تیمش یک گل زده و تأثیر مستقیم روی 13 پاس گل داشته است. این آمار علاوه بر اینکه استقلال در بیشتر بازی‌ها از سمت چپ به گل رسیده، نشان می‌دهد که ابوالفضل جلالی چه هنرنمایی در ترکیب آبی‌پوشان داشته است. 

این عملکرد جلالی به خودی خود نشان می‌دهد که دعوت از این بازیکن به تیم ملی بی‌جهت نبوده و او می‌تواند در ترکیب تیم ملی هم مثل استقلال، کمک حال قلعه‌نویی باشد.

 هر چند در تیم ملی جلالی حتماً کار سختی خواهد داشت و برای رسیدن به جایگاهی که در استقلال دارد، در ترکیب تیم ملی کار راحتی نخواهد داشت. این بازیکن می‌تواند همچنان به عنوان مهره تأثیرگذار استقلال برای بازی‌های آینده آبی‌پوشان باشد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا