ورزش

سالروز تنها قهرمانی بدون باخت تاریخ لیگ برتر

شبی‌ که اشک فرهاد در آمد؛

دوسال پیش در همچین روزی استقلال در پایان دیدار با نفت مسجدسلیمان جشن قهرمانی لیگ برتر را برپا کرد.

به گزارش ورزش سه، شاید با توجه به نقل و انتقالات تابستانی فصل بیست و یکم برای استقلال که با جذب بازیکنان جوانی همچون حسین زاده، جلالی و … برای آبی ها همراه بود، هواداران این تیم شانس کمی برای قهرمانی شاگردان مجیدی در لیگ برتر بعد از نزدیک به یک دهه قائل بودند اما هرچه که از بازی ها می‌گذشت این تیم چهره ی یک مدعی را بیش از قبل به خود می‌گرفت.

استقلال نیم فصل اول را با کسب ۱۰ برد و ۵ مساوی به پایان رساند تا ترس پاره شدن نوار قهرمانی های پرسپولیس برای ششمین فصل متوالی بیش از همیشه به دل هواداران قرمز بیوفتد.

سالروز تنها قهرمانی بدون باخت تاریخ لیگ برتر

شاگردان یحیی در دور برگشت بهترین فرصت برای جبران فاصله ۶ امتیازی با استقلال در فاصله هشت بازی تا پایان رقابت ها را با دریافت گل از رودی ژستد در دقایق پایانی شهرآورد برگشت از دست دادند تا هواداران استقلال بی تاب فرا رسیدن لحظه باشکوه بالا بردن جام قهرمانی بعد از ۹ سال باشند.

اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد و استقلال با ثبت رکورد خارق العاده ۱۹ برد و ۱۱ مساوی با کسب ۶۸ امتیاز بهترین قهرمان تاریخ لیگ برتر از نظر امتیازی و البته تنها قهرمان بدون باخت تاریخ فوتبال ایران شود.

2027943

این تیم با کسب پیروزی دو بر یک مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم، در فاصله سه هفته تا پایان رقابت ها قهرمانی خود را مسجل‌کرد اما برپایی جشن قهرمانی به هفته آخر و پس از بازی با نفت مسجدسلیمان موکول شد تا با حضور حداکثری هواداران این جشن در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

همانطور که پیش بینی می‌شد شاهد استقبال با شکوه و حداکثری هواداران استقلال بودیم تا در روز ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱، جام قهرمانی توسط شاگردان مجیدی بالای سر برود.

2027944

اشک های سرمربی استقلال در آغوش دیگر‌ اعضای  کادرفنی این تیم از جمله صحنه های جالب توجه جشن قهرمانی آبی پوشان بود. جشنی که هواداران استقلال امیدوارند پس‌از دو سال بار دیگر تکرار شود و این تیم به پنجمين قهرمانی خود در لیگ برتر برسد.

2027945

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا