ورزش

استارت پروژه بازگشت نفت آبادان به لیگ برتر

کمالوند به زودی لیست می‌دهد

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان قصد دارند از حالا برای بازگشت به لیگ برتر کارشان را شروع کنند.

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان که اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول لقب گرفت، از مدتی قبل قراردادی 1.5 ساله را با فراز کمالوند امضا کرده بود و این سرمربی به واسطه قرارداد موجود در لیگ دسته اول هم هدایت برزیلی‌های ایران را برعهده خواهد داشت.

کمالوند در آخرین مصاحبه خود قبل از پایان فصل جاری به بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ یک و بازگشت سریع به لیگ برتر اشاره کرده بود. سرمربی نفتی‌ها در آن مصاحبه اعلام کرد که ترکیب تیمش باید تغییرات گسترده‌ای داشته باشد و اکثر بازیکنان تغییر خواهند کرد.

از این رو کمالوند قرار است طی دو سه روز آینده برنامه‌های خود را برای بستن تیمی خوب در لیگ یک به مدیران باشگاه ارائه کند. موضوع مهمی که وجود دارد تسویه حساب با نفرات کنونی است و بعد از آن جذب بازیکنان جدید و پروژه بستن تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ یک شروع خواهد شد.

کمالوند که سابقه صعود به لیگ برتر با تیم‌های استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز را در کارنامه دارد، امسال هم در نیم فصل اول به عنوان مدیرعامل خیبر خرم‌آباد فعالیت کرد و توانست تیمی خوب را مهیا کند که حالا تقریبا صعودش به لیگ برتر قطعی است. او امید دارد با نفت آبادان هم بتواند بار دیگر این تجربه شیرین را به دست بیاورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا