ورزش

نتیجه اعتماد ساپینتو به یک استقلالی: دعوت به تیم ملی

سعید مهری تحت هدایت ریکاردو ساپینتو در تیم ملی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ورزش سه، سعید مهری هافبک سابق استقلال در دوره مختلف به اردوی تیم ملی فوتبال فراخوانده شد و هر دوبار تحت تاثیر درخشش در تیم‌های ریکاردو ساپینتو بوده است، این بازیکن تحت هدایت سرمربی سابق استقلال ملی‌پوش می‌شود.

سعید مهری در زمان حضور امیر قلعه نویی و اولین لیست او برای حضور در تورنومنت کافا، مورد اعتماد سرمربی تیم ملی قرار گرفت و همراه با ملی‌پوشان در کافا شرکت کرد و بعد از آن دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد، سعید مهری با درخشش در ترکیب استقلال و اعتماد ویژه ای که ساپینتو به او داشت توانست در تیم ملی حضور پیدا کند.

او مدت زیادی از تیم ملی دور بود و با توجه به شرایط عجیبی که در استقلال پیدا کرده بود فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی و حتی حضور در اردوهای تیم ملی را هم از دست داده بود اما در نیم فصل مسابقات به لیگ قبرس منتقل شد و توانست در انتهای فصل به همراه این تیم قهرمانی مسابقات را کسب کند.

سعید مهری بازهم تحت تاثیر حضور در تیم ریکاردو ساپینتو توانست نمایش قابل توجهی ارائه کند و نظر امیر قلعه نویی را برای حضور مجدد در تیم ملی جلب کند و حالا همراه با بازیکنان تیم ملی آماده مصاف با هنگ کنگ و ازبکستان خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا