ورزش

قایدی دومین بازیکن برتر ادنوک لیگ امارات

با کسب 159 امتیاز در فوتبال فانتزی

مهدی قایدی دومین بازیکن برتر فوتبال فانتزی فصل گذشته ادنوک لیگ لقب گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، این فصل از رقابت های ادنوک لیگ با قهرمانی الوصل به پایان رسید و حالا نیز سایت رسمی فوتبال فانتزی امارات اقدام به انتشار برترین بازیکنان لیگ کرده که نام مهدی قایدی در رده دوم بازیکنانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند، دیده می شود.

فوتبال فانتزی از تقاضای زیادی بین هواداران لیگ امارات برخوردار است که تعداد آنها از چندین هزار شرکت کننده فراتر رفته است. هر شرکت کننده ای باید ترکیب مناسبی را برای شرکت در مسابقات انتخاب کند و با بودجه 100 میلیون درهمی، لیست پانزده نفره ای از بازیکنان منتخب خود را به ثبت برساند.

قایدی دومین بازیکن برتر ادنوک لیگ امارات

بازیکن نیز با توجه به عملکرد خود در زمین امتیاز می گیرد، جایی که هافبک برای زدن گل پنج امتیاز و پاس گل سه امتیاز می گیرد و مدافع برای هر گلی که به ثمر برساند، 6 امتیاز کسب می کند. دروازه بانان نیز بابت کلین شیت 6 امتیاز کسب می کند در حالی که مهاجم به ازای هر گلی که به ثمر می رساند، 4 امتیاز دریافت می کند و امتیازات دیگر بر اساس عملکرد و نتیجه مسابقه تقسیم می شود.

فابیو لیما که با الوصل به عنوان قهرمانی رسید، توانست با به ثمر رساندن هفده گل، بیشترین امتیاز را به دست بیاورد. او به طور کلی 203 امتیاز را در فوتبال فانتزی کسب کرد.

2031732

پس از لیما، نام مهدی قایدی در رتبه دوم دیده می شود. ستاره ایرانی کلباء در این فصل دوازده گل را در لیگ به ثمر رساند و 6 مرتبه نیز پاس گل داد و با کسب 159 امتیاز در رتبه دوم برترین بازیکنان ادنوک لیگ در فوتبال فانتزی قرار گرفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا