ورزش

درخشش ستاره لیورپول در تیم ملی: پایان ناکامی

داروین نونیز، ستاره لیورپول، توانسته است عملکرد درخشانی را در ترکیب تیم ملی اروگوئه ارائه کند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی اروگوئه صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه پیش از آغاز رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و موفق شد در یک بازی خوب و پر گل با نتیجه ۰-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد.

نونیز ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه هفتم وارد دروازه حریف کند. فاکندو پلیستری گل دوم را در دقیقه ۲۶ به ثمر رساند و بار دیگر این نونیز بود که توانست در فاصله یک دقیقه تا پایان نیمه اول خودش را دو گله کند و دروازه حریف را بار دیگر باز کند.

درخشش ستاره لیورپول در تیم ملی: پایان ناکامی

این بازیکن همچنین در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ هم توانست بار دیگر برای تیم ملی کشورش گلزنی کند تا هت تریکش را تکمیل کرده باشد. درخشش این بازیکن در ترکیب اروگوئه در حالی رخ می‌دهد که او فصل چندان خوبی را در ترکیب لیورپول سپری نکرد.

این اتفاق باعث شده است که حتی شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد ما به نظر می‌رسد که شرایط در تیم ملی اروگوئه برای او کاملا متفاوت است. او در پنج بازی اخیر برابر کلمبیا، برزیل، آرژانتین، بولیوی و مکزیک موفق به گلزنی و هشت گل به ثمر رسانده است تا نشان دهد که هنوز هم در این تیم درخشان عمل می‌کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا