ورزش

تراکتور با حمید مطهری شناور بازی می‌کند!

دو تصمیم تاکتیکی در روند هجومی:

حمید مطهری با تغییراتی که در فاز هجومی تراکتور ایجاد کرده فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال تراکتور بعد از حضور حمید مطهری نتایج خوبی کسب کرد و در سه دیدار اخیر دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده و سبک بازی این تیم با تغییراتی مواجه شده است.

مطهری با شکست ذوب آهن در جام حذفی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد، آنها با استقلال مساوی کردند و گل‌گهر سیرجان را شکست دادند و امروز در چهارمین دیدار مقابل مس رفسنجان رفته است.

تراکتور در این مسابقه از سیستم شناور استفاده می‌کند و حضور همزمان هاشم‌نژاد و گوستاوو به شکلی است که آزادانه در زمین حضور دارند و در نقاط مختلف زمین حضور پیدا می‌کنند و با خلاقیت خود سعی دارند تا تراکتور را صاحب موقعیت کنند، در این سیستم گوستاوو آزادی عمل بیشتری دارد و گاها در سمت چپ زمین همزمان با هاشم‌نژاد به زوج سازی و نفوذ از کناره ها روی می‌آورد.

تراکتور با حمید مطهری شناور بازی می‌کند!

استفاده همزمان از دو هافبک دفاعی پا به توپ هم دیگر تصمیم جالب مطهری در این مسابقه بوده است، صفا هادی و مهدی حسینی با اضافه شدن به خط حمله تراکتور برتری عددی را برای این تیم به وجود می‌آورند، در اکثر حملات تیم تراکتور مهدی حسینی حضور ناگهانی در محوطه دارد و در مسابقات اخیر تراکتور از این روش جواب گرفته است.

تراکتور با حمید مطهری کیفیت فنی بالایی ارائه می‌کند و در دیدارهای اخیر فوتبال چشم‌نوازی ارائه کرده است و در 30 دقیقه ابتدایی بازی با مس رفسنجان هم صاحب توپ و میدان بوده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا