ورزش

دلایل ضعف عجیب پرسپولیس در نیمه اول/ خدا به سرخپوشان رحم کرد!

حمید درخشان با مهر مطرح کرد؛

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعویض های سرمربی سرخپوشان در دیدار با استقلال بسیار کارآمد بود، گفت: در نیمه دوم آمدن بازیکنان تازه نفس به زمین باعث شد تا پرسپولیس بسیار بهتر بازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز جمعه ۴ خرداد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ به سود پرسپولیس به پایان رسید تا سرخ‌پوشان بازی باخته را با برد عوض کنند.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: در این بازی شکاف زیادی در خط دفاعی پرسپولیس وجود داشت و تمام اتفاقات در نیمه اول دست به دست هم دادند تا پرسپولیس ۳ گل دریافت کند. دریافت ۳ گل در یک نیمه آن هم در ورزشگاه خانگی نشان دهنده این موضوع است که پرسپولیس با نقص‌هایی مواجه است که باید در دو دیدار باقی مانده برطرف شوند.

تعویض‌های اوسمار به پرسپولیس جان داد

او ادامه داد: بهترین کار سرمربی تیم در بازی با استقلال خوزستان، تعویض‌هایی بود که در ابتدای نیمه دوم انجام داد و باعث شد تا خط دفاع و خط هافبک جان بگیرد و ساختار منسجم‌تری را از این دو خط شاهد باشیم. یکی دیگر از ضعف‌های پرسپولیس، از دست دادن موقعیت‌های زیادی است که مهاجمان از دست می‌دادند. با به ثمر رساندن گل اول برای پرسپولیس این تیم توانست از لحاظ روحی و روانی به بازی بازگردد و بعد از آن حملات زیادی روی دروازه استقلال شکل گرفت که توانستند گل‌های دوم و تساوی را به ثمر برسانند.

خدا به پرسپولیس رحم کرد

کارشناس فوتبال افزود: باید اشتباهات دیدار با استقلال خوزستان مورد بررسی قرار گیرد، خط دفاع و دروازه پرسپولیس اصلاً در نیمه اول نظم نداشت و بسیار پُر اشتباه ظاهر شد اینگونه اشتباهات در هفته‌های پایانی لیگ برتر باعث از دست رفتن امتیازهای مهم می‌شود و خدا رحم کرد که پرسپولیس توانست بازی ۳ بر صفر باخته را با زدن ۴ گل به پیروزی تبدیل کند و انشاالله این بردها تداوم داشته باشد.

برابر شمس آذر نباید اشتباه کرد

درخشان در خصوص دیدار بعدی پرسپولیس برابر شمس آذر در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: این بازی در قزوین برگزار می‌شود و پرسپولیس به مراتب کار سخت‌تری را در پیش خواهد داشت، شمس آذر تیم جوان و با انگیزه‌ای را دارد که خیلی هوشیارانه در بازی‌ها عمل می‌کنند. خط دفاعی پرسپولیس باید بداند که در این بازی نباید اشتباه کند و شرایط را برای سایر بازیکنان سخت و دشوار کند. بازیکنان باید با آرامش و تمرکز کافی وارد زمین شوند تا در این بازی هم سربلند از زمین خارج شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا