ورزش

پرسپولیس با قدرت پیگیر ماجرای یورگن لوکادیا

باشگاه پرسپولیس مستندات خود در خصوص ماجرای یورگن لوکادیا را به فیفا ارسال کرد.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از جدایی عجیب و ناگهانی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس شکایت خود را بابت اقدام مهاجم هلندی‌اش به فیفا ارسال کرد و در نهایت موفق شد این بازیکن را با جریمه مواجه کند. لوکادیا اما این حکم را نپذیرفت و با ارسال دفاعیه‌ای پرونده را به CAS برد.

اکنون باشگاه پرسپولیس نیز با دریافت دفاعیه این بازیکن، بار دیگر مستندات خود را ارسال کرده و در انتظار رای نهایی در این خصوص است.

امیرعلی حسینی معاون حقوقی و بین الملل باشگاه پرسپولیس در توضیح روند این پرونده گفت: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این باشگاه در این خصوص گفت: CAS چندی پیش لایحه ارایه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روزهای گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر 115 صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است. دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا