ورزش

سپاهان تمایلی به قهرمانی و نایب قهرمانی نداشت!

فرصت‌هایی که طلایی‌پوشان پس زدند:

سپاهان در بازی با مس رفسنجان سومین تساوی متوالی را کسب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان اصفهان در حالی که شانس نصفه و نیمه‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر در اختیار داشت با 3 تساوی پیاپی در لیگ برتر به آن پایان داد و حتی حضور در رتبه دوم جدول هم برای آنها غیرممکن شد و باید در هفته‌های آینده رقابت برای کسب عنوان سوم جدول را با تراکتور ادامه دهد و جایگاه کنونی خود را از دست ندهد.

سپاهان در بازی با پرسپولیس فرصت این را داشت تا با فاصله با سرخپوشان را کمتر کند و نیم‌نگاهی به بازی‌های آینده داشته باشد، اما از این فرصت استفاده نکرد و مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تساوی رسید.

آنها در دیدار خانگی مقابل استقلال خوزستان با اینکه موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند نتوانستند سه امتیاز کامل را کسب کنند و این دومین تساوی متوالی آنها در لیگ برتر بود تا فاصله‌شان با صدر جدول بیشتر از قبل شود و رسیدن به صدر جدول نزدیک به رویا باشد.

در بازی روز گذشته مقابل مس‌رفسنجان هم شرایط مشابه با بازی استقلال خوزستان پیش آمد و با اینکه از حریف خود پیش افتاده بودند نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و پیروزی را تساوی عوض کردند تا شانس قهرمانی و حتی رتبه دوم برای آنها غیرممکن باشد، نوسان‌های عجیب و غریبی که سپاهان در طول فصل داشت، برخلاف تصوراتی که در ابتدای لیگ وجود داشت خیلی زود آنها را از کورس قهرمانی خارج کرد.

سپاهان پیش از این سه مسابقه متوالی در کل فصل 3 بار به نتیجه تساوی رسیده بود و با سه تساوی متوالی که کسب کرد به عدد 6 رسید تا رکورد کمترین تساوی در لیگ برتر در اختیار تراکتور قرار بگیرد.

طلایی‌پوشان اصفهان در حال با 48 امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارند، استقلال با 57 بازی و یک بازی کمتر در رتبه دوم و پرسپولیس با 59 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر حضور دارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا