ورزش

پیکان آب پاکی را روی دست استقلال ریخت!

فقط در دستگردی بازی می‌کنیم

باشگاه پیکان با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که قصد خروج از استادیوم دستگردی را ندارد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که به دلیل درخواست هواداران تراکتور برای تماشای دیدار تیم محبوبشان برابر پیکان، شایعاتی پیرامون تغییر محل بازی این دو تیم وجود داشت اما باشکاه پیکان صراحتا این موضوع را رد کرد.

در پیام باشگاه پیکان آمده است:  صبح امروز شایعاتی در خصوص جلوگیری از میزبانی پیکان مقابل تراکتور در ورزشگاه پاس قوامین به وجود آمد اما این شایعه صحت ندارد.

این باشگاه تهرانی همچنین تاکید کرد: تعامل و همکاری مسئولان باشگاه پیکان با مدیران ارشد ورزشگاه پاس قوامین از ابتدای فصل در بالاترین سطح ممکن بوده و تا به حال کوچک‌ترین مشکل یا درگیری بین طرفین ایجاد نشده است.

پیکان در پایان اطلاعیه خود نوشت: امروز (شنبه 29 اردیبهشت) بخش دیگری از مطالبات مربوط به اجاره ورزشگاه پاس قوامین واریز شد و با توجه به ادامه یافتن همکاری تا آخرین هفته لیگ، پیکان همچنان در ورزشگاه یادشده از رقبای خود میزبانی خواهد کرد.

تاکید پیکان بر انجام بازیهای خانگی در استادیوم دستگردی بیش از آنکه برای تراکتور مهم باشد، برای استقلال اهمیت دارد چرا که این تیم در هفته پایانی مقابل پیکان قرار خواهد گرفت و ابی ها به دنبال برگزاری بازی در استادیومی هستند که امکان حضور تماشاگران آنها را داشته باشد.

با این حال اطلاعیه پیکان نشان می‌دهد که ابی  پوشان تهرانی به هیچ وجه قصد خروج از استادیوم دستگردی را ندارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا