ورزش

چند اتفاق قطعی در جدول لیگ برتر!

قهرمانی و سقوط و هفته‌های هیجان‌انگیز:

تکلیف تیم‌های دهم تا چهارم لیگ به‌طور قطعی مشخص شد.

به گزارش “ورزش سه”، با پایان رسیدن هفته بیست و ششم لیگ برتر چند اتفاق مهم در لیگ برتر افتاد و تکلیف تعدادی از تیم‌ها در جدول مسابقات مشخص شد و اهداف آنها در طول فصل افزایش رتبه و تاثیرگذاری در روند سقوط و قهرمانی تیم‌ها خواهد بود.

تیم فوتبال تراکتور با توجه به پیروزی‌هایی که استقلال و پرسپولیس به دست آوردند به‌صورت رسمی شانس قهرمانی را از دست داد اما همچنان در خوشبیانه‌ترین حالت و به شکلی معجزه‌آسا شانس حضور در رتبه جدول را دارد اما رقابت جالبی با سپاهان برای رتبه سوم و همچنین حفظ رتبه چهارم هم در برنامه‌های آنها قرار خواهد داشت.

تیم‌های دهم به بالاتر جدول رسما در لیگ برتر سال آینده حضور خواهند داشت و تیم یازدهم جدول هوادار تهران 2 امتیاز دیگر نیاز دارد تا بدون هیچ حرف و حدیثی بقای خود را در لیگ برتر تضمین کند.

اوج هیجان در صدر و قعر جدول در جریان است، استقلال و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف برای قهرمانی تلاش می‌کنند و صنعت نفت با 19 امتیاز در قعر حضور دارد و در فاصله سه امتیازی آنها فولاد، نساجی و استقلال خوزستان حضور دارند که این رقابت را حساس و نفس‌گیر کرده است.

با توجه به نتایجی که در دیدارهای هفته قبل رقم خورد، هفته بیست و هفتم لیگ برتر رقابت‌های استقلال و فولاد، پرسپولیس و هوادار، استقلال خوزستان و نساجی بازی‌هایی هستند که سرنوشت تیم‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و باید در انتظار این هفته جذاب سه روز دیگر صبر کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا