ورزش

فوق‌ستاره والیبال را در قفس حبس کردند!

شکست تلخ تیم ملی والیبال لهستان در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها مقابل فرانسه یک اتفاق عجیب داشت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال لهستان دیروز در نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال مقابل تیم قدرتمند فرانسه قرار گرفت و در یک بازی پرهیجان و نفس‌گیر، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. این شکست تلخ در حالی رخ داد که هزاران هوادار پرشور لهستانی در سالن حضور داشتند و انتظار داشتند تیم محبوبشان به فینال راه یابد.

یکی از مهم‌ترین عوامل شکست لهستان، عملکرد ضعیف فوق ستاره این تیم، ویلفردو لئون، بود. لئون که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شود، در این دیدار نتوانست نمایش همیشگی خود را ارائه دهد و تنها موفق به کسب دو امتیاز شد. این بازیکن کوبایی‌الاصل که نقش مهمی در تیم دارد، توسط بازیکنان فرانسوی به خوبی مهار شد و همین موضوع باعث شد تا نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، او را خیلی زود از بازی بیرون بکشد.

عملکرد ضعیف لئون و عدم توانایی تیم لهستان در استفاده از فرصت‌ها، در نهایت به شکست و ناکامی این تیم در صعود به فینال منجر شد. هواداران لهستانی که انتظار داشتند تیمشان به فینال برسد، اکنون با حسرت به آینده نگاه می‌کنند و امیدوارند که در مسابقه رده‌بندی، تیم ملی‌شان بتواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد و‌ حداقل مدال برنز را کسب کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا