ورزش

برای حذف نشدن یونایتد از اروپا: نیس فروخته می‌شود!

کمپانی اینیوس، مالک منچستر یونایتد، به دنبال فروش سهام خود در باشگاه نیس فرانسه است.

به گزارش “ورزش سه”، طبق گزارش‌ها، گروه اینئوس، مالک فعلی باشگاه منچستریونایتد، قصد دارد سهام خود در باشگاه نیس فرانسه را به فروش برساند. این تصمیم به دلیل قوانین یوفا مبنی بر عدم مالکیت مشترک دو تیم در رقابت‌های اروپایی اتخاذ شده است. منچستریونایتد و نیس، هر دو در فصل گذشته به لیگ اروپا صعود کردند و این موضوع چالش بزرگی را برای اینیوس به وجود آورده است. قوانین یوفا به صراحت منع کرده است که یک شرکت یا شخص حقیقی، مالک دو یا چند باشگاه در یک رقابت اروپایی باشد.

مشخص نیست که منچستر یونایتد و نیس چگونه با پرونده خود برای لیگ اروپا در فصل آینده برخورد خواهند کرد. انتظار می رود که این نهاد حاکم همان رویکردی را که فصل گذشته در مورد میلان و تولوز که آنها نیز مالک مشترکی دارند در پیش بگیرد. به این باشگاه.ها اجازه داده نشد که بازیکنی بین یکدیگر نقل و انتقال دهند و همچنین مجاز به استفاده از همان پایگاه داده‌های استعدادیابی و بازیکن نبودند.

اینیوس امیدوار است با فروش سهام خود در نیس، از دردسر مالکیت مشترک خلاص شود. با این حال، وضعیت مالی پرخطر فوتبال فرانسه ممکن است در ماه‌های آینده جستجوی آنها برای خریدار را مختل کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا