ورزش

النصر امشب عامل قهرمانی الهلال می‌شود

در صورت کسب نتیجه‌ای غیر از پیروزی

در صورتیکه النصر امشب مقابل الاخدود متوقف شود، قهرمانی الهلال نیز مسجل خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، در دیداری از هفته سی و یکم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال النصر در استادیوم هذلول بن عبداالعزیز شهر نجران، به مصاف الاخدود می رود. تیمی که در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و برای بقا تلاش می کند.

النصر در شرایطی به مصاف حریف خود می رود که باید الهلال را قهرمان این دوره از مسابقات لیگ برتر دانست. آبی های ریاض با کسب یک امتیاز نیز می توانند عنوان قهرمانی خود را قطعی کنند که البته تساوی یا شکست یاران رونالدو نیز می تواند منجر به قهرمانی زودهنگام الهلال شود.

در حال حاضر الهلال با 86 امتیاز در صدر قرار دارد و النصر نیز 74 امتیازی است. تنها چهار هفته تا پایان لیگ باقی مانده و در صورتیکه رونالدو و هم تیمی هایش امشب به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکنند، 75 امتیازی شده و در شرایطی که آنها فقط سه بازی دیگر در پیش دارند، در نتیجه قادر به جبران فاصله 11 امتیازی نخواهند بود و الهلال می تواند همین امشب جشن قهرمانی را برگزار کند.

برای بازی امشب، النصر در غیاب اوتاویو و با سایر نفرات خود پای به زمین مسابقه می گذارد. رونالدو در خط حمله حضور دارد و سادیو مانه به همراه أیمن یحیی دیگر نفرات هجومی زردپوشان شهر ریاض در این مسابقه خواهند بود. مارسلو بروزوویچ نیز در مرکز میدان حضور دارد.

النصر امشب عامل قهرمانی الهلال می‌شود

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا