ورزش

فرجی: پرسپولیس برد و نساجی بدشانس بود

امیدوارم آنها در لیگ برتر بمانند؛

فرشاد فرجی، بازیکن قائمشهری پرسپولیس در مورد حال و هوای بازی مقابل تیم سابقش،صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد فرجی، بازیکن مازندرانی پرسپولیس پس از بازی با تیم شهرش گفت: همچین جوی تکرار نشدنیست‌. هواداران نساجی همیشه برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند و ان‌شالله مزد این همه تشویق و دلشوره و نگرانی را بگیرند. ان‌شالله که در لیگ بمانند‌. ما به عنوان یک قائمشهری فقط می‌توانیم دعا کنیم در لیگ بماند چون لیاقتش را دارند. هم بازیکنان با کیفیت دارند و هم تیم خوبی دارند، مالک و مربی دلسوز دارند و همه جوره خوبند.

فرجی درباره بازی کردن مقابل تیم سابقش گفت: قطعا سخت است. من روی این سکوها بوده‌ام و در بچگی هوادار این تیم بودم در این تیم بازی کردم و خب ورق فوتبال اینگونه است که من الان در پرسپولیس بازی می‌کنم ولی قطعا همیشه نیم‌نگاهی به نساجی دارم و بازی هایش را دنبال می‌کنم.

او درباره بازی گفت: بازی خوب و جانداری بود و دو تیم خوب بازی کردند‌. بعد از اینکه ده نفره شدیم شرایط سخت شد و خدا را شکر که بچه‌ها توانستند تمرکز داشته باشند و کیفیت خوبی نشان بدهند. ما بازی را بردیم و نساجی هم بدشانس بود ان‌شالله بازی های بعد جبران کنند و نتایج دلچسب‌تری بگیرند‌.

فرجی درباره پیشنهاد تمدید از سوی تیمش توضیح داد: یک سری صحبت‌های اولیه شده است و من به آنها گفتم فعلا شرایط تیم حساس است و به نظرم باید در این چند بازی تمرکزمان روی این بازی‌ها باشد. این همه جو رسانه‌ای ایجاد شده است؛ وقتی که تیم‌های دیگر بازیکنان بیشتری برای تمدید کردن دارند ولی این جو و پرسپولیس را روی پرسپولیس گذاشتند و نمی‌دانم چرا؟ صحبت‌هایی شده است ولی خودمان از باشگاه خواستیم که فعلا همه تمرکزمان روی این بازی‌ها باشد. ان‌شالله با قهرمانی تمام شود‌ و حالا فرصت زیاد است‌.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا