ورزش

اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس

محمد دانشگر پس از چند هفته غیبت بار دیگر به فهرست سپاهان بازگشت ولی همچنان مورایس به او استراحت داده است.

به گزارش ورزش‌ سه ، دانشگر در مصاف با صنعت نفت آبادان چند ثانیه پیش از گل بحث‌برانگیز یوسف کی‌شمس با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه شد و مجبور به ترک زمین شد. 
پس از آن باشگاه سپاهان به صورت دقیق درباره میزبان آسیب دیدگی دانشگر اظهارنظر نکرد و به همین دلیل مشخص نبود چه زمانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می‌کند و به همین دلیل تصور شد او فصل را از دست خواهد داد. 
با این حال دانشگر که اشتیاق زیادی برای بازگشت به ترکیب سپاهان داشت، حتی در هنگام مصدومیت در تمرینات و مسابقات و حتی سفرهای سپاهان حضور داشت تا حالا در آخرین بازی طلایی‌پوشان اصفهانی در فهرست تیم قرار بگیرد تا در صورت نیاز وارد زمین شود. 

اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس

مورایس در ورزشگاه آزادی اما ریسک نکرد و به زوج هادی محمدی و سیاوش یزدانی اعتماد کرد که نمایش خوبی در هفته‌های اخیر و با مصدومیت دانشگر داشته‌اند و حالا دست کادر فنی سپاهان در پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر و مسابقه جام حذفی برابر ملوان با بازگشت دانشگر بازتر هم خواهد شد.

عکس: سهیل اسماعیلی

منبع ورزش سه
آگهی
اقتصاد

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

شاخص کل بورس تهران در معاملات صبحگاهی با افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحد مواجه و به دو میلیون و ۲۶۵ هزار و ۸۸۸ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا