ورزش

فرانک پرتوآذر در «کراس کانتری» ششم شد/ پنچری در دور پایانی!

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا – مالزی

فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سوار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی به مقام ششم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان آسیا که در مالزی در جریان است، فرانک پرتوآذر در ماده کراس کانتری در حالی به مصاف رقبای خود رفت که در دور پایانی دچار پنچری لاستیک شد و همین مساله باعث شد رکابزن پرتلاش کشورمان شانس کسب مدال را از دست بدهد.

سه ورزشکار چینی در این رقابت عناوین اول تا سوم را کسب کردند و نمایندگان قزاقستان و ژاپن با ترتیب چهارم و پنجم شدند.

همچنین فاطمه عباسی نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان در ماده کراس کانتری زیر ۲۳سال در رقابتی سنگین و دشوار توانست به مقام هفتم دست یابد. در این ماده رکابزنان چین، اندونزی، مالزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

آگهی
ورزش

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید/ ویه‌را منتظر افزایش سه برابری

سرخ‌ها منتظر تایید برزیلی؛

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

آگهی
ورزش

واکنش تند سازمان لیگ به بلیت مجانی پرسپولیس

سازمان لیگ با تصمیم باشگاه پرسپولیس برای بلیت رایگان مخالفت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، مالکان جدید باشگاه پرسپولیس به رهبری بانک شهر قصد داشتند که بازی پرسپولیس – سپاهان را با بلیت رایگان برگزار کنند اما این موضوع با مخالفت شدید سازمان لیگ مواجه شد.

بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ اعلام کرده که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند قیمت بلیت بازی را تغییر دهد چرا که ممکن است با تقاضای بیش از اندازه مواجه شود.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس سپس تصمیم گرفت که بهای بلیت را دو هزار تومان قرار دهد اما این تصمیم هم با مخالفت مواجه شد.

به این ترتیب از دقایقی بعد بلیت فروشی بازی با همان قیمت قبلی آغاز می‌شود.  

نکته مهم اینکه احتمالا ۵۵ هزار بلیت برای این بازی اختصاص خواهد یافت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا