ورزش

لیگ‌یک/ پیروزی بزرگ گیلانی‌ها چند ثانیه پیش از پایان

داماش ۱ شهر راز ۰؛

تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد در یک دیدار بسیار حساس مقابل میهمان خود شهر راز شیراز به برتری سرنوشت‌ساز یک بر صفر دست پیدا کند.

به گزارش ورزش‌سه ، این مسابقه در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد و شاگردان علی نظر محمدی توانستند با گل آرمین انبساطی در دقیقه ۵+۹۰ به یک پیروزی شیرین خانگی دست پیدا کنند. 

نیمه اول این مسابقه با برتری شاگردان علی نظر محمدی همراه بود، اما آنها در گلزنی ناکام ماندند. در نیمه دوم هم تیم میزبان نمایش بهتری نسبت به شاگردان ستار زارع داشت و درنهایت تلاش شاگردان علی نظر محمدی در واپسین ثانیه‌های مسابقه به ثبت یک پیروزی شیرین با ضربه آرمین انبساطی منجر شد که طی سال‌های اخیر همواره عضوی تاثیرگذار در تیم‌های شمالی بوده است. 

با این پیروزی داماش گیلان ۲۳ امتیازی شد و با وجود قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی این شانس را دارد که در ۵ هفته باقیمانده خودش را به رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم برساند که فاصله یک امتیازی با آنها دارد. 

در سوی مقابل شهر راز که با ۳۴ امتیاز تیم سیزدهم جدول رده بندی به شمار می‌رود، با توجه به فاصله ۱۱ امتیازی از منطقه سقوط خیالش بابت نیفتاده تقریبا راحت است و با انگیزه کمی تا پایان مسابقات به مصاف رقبا می‌رود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا