ورزش

پیروزی یک نیمه ای سپاهان برابر ملوان

یک چهارم نهایی جام حذفی؛

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و ملوان با برتری شاگردان «ژوزه مورایس» به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت امیرسامان سلطانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان «ژوزه مورایس» به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، آریا یوسفی، امید نورافکن و شهریار مغانلو

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، میلاد سرلک و محمدرضا سلیمانی

بازیکنان سپاهان بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۷، شوت محمد کریمی با اختلاف کمی از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت تا اولین موقعیت جدی بازی برای سپاهان شکل گیرد. پس از آن بازیکنان ملوان در دقیقه ۱۵ حمله‌ای را شکل دادند که با ضربه محمدرضا سلیمانی همراه شد و نیما میرزازاد طی دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۳۹ بازی، امید نورافکن توپ را به سمت دروازه ملوان ارسال کرد که با ضربه سر فرشاد احمدزاده و اشتباه افشار صداقت همراه شد تا گل اول بازی برای سپاهان به دست آید.

در نهایت نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا