ورزش

شکایت از بازیکن استقلال را حق خود می‌دانیم

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن:

شروین شلایی گفت: رعایت اصول اخلاقی در ورزش و پرهیز از حواشی از اصول اصلی مکتب اصیل ذوب‌آهن اصفهان است.

به گزارش ورزش سه، پس از حواشی پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان شروین شلایی مدیر روابط باشگاه ذوب‌آهن در این ارتباط اظهار داشت: بعد از سوت پایان بازی و در حالی‌ که بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن درحال خروج از زمین مسابقه بودند، امید حامدی فر بازیکن استقلال با حرکتی ناشایست از پشت به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله ور شد و مهرداد را نقش بر زمین کرد.

وی افزود: این حرکت غیرورزشی بازیکن استقلال درحالی صورت پذیرفت که مهرداد رضایی به‌دلیل مصدومیت در ترکیب تیم ذوب‌آهن حضور نداشت و استدعای من از مراجع ذی‌ربط این است که با برخورد قاطع با این حرکات غیرورزشی نگذراند که قبح بی‌اخلاقی در فوتبال ریخته شود و چنین اعمال زشت و خارج از قواعد و اصول ورزش در فوتبال کشورمان باب گردد. 

شلایی تصریح کرد: متأسفانه ظاهراً برخی فراموش کرده‌اند بنای ورزش در میهن اسلامی ما بر اخلاق و منش پهلوانی است و هدف نهایی آن تکثیر نشاط و اخلاق در جامعه به‌ویژه در بین جوانان است. رعایت اصول اخلاقی در ورزش و پرهیز از حواشی از اصول اصلی مکتب اصیل ذوب‌آهن اصفهان است و تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل جاری با هدایت سرمربی ارزشمندی همچون محمد ربیعی نهایت تلاش خود را نموده که با تکیه بر ارزش‌های اخلاقی و فنی، بهترین عملکرد را در لیگ برتر کشور داشته باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: ما علاوه براینکه طرح شکایت از این حرکت منزجر کننده را حق خود می‌دانیم،  امیدواریم که با برخورد قاطع با این مورد ناشایست، دیگر شاهد اعمال غیرورزشی و بی‌اخلاقی‌های خارج از عرف و ادب در میادین ورزشی نباشیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا