ورزش

آلگری: باید برای فینال کوپا ایتالیا خیلی خوب آماده شویم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از بازیکنان تیمش می‌خواهد که همچنان در هفته‌های باقی مانده به هدف سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در بازی هفته سی و ششم سری A به مصاف سالرنیتانا‌ رفت و با گل دیرهنگام آدریان رابیو به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

مکس آلگری که از هفته‌های قبل به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده همچنان روی این موضوع تمرکز کرده و می‌خواهد تیمش همچنان به این هدف فکر کنند.

مکس آلگری که تیمش را در نیمه اول با شکست پشت سر گذاشته بود بعد از بازی به دازن گفت:”45 دقیقه اول بد بود. ما هماهنگ نبودیم، تمرکزمان کم شد، روی یک توپ غیرمنتظره گل خوردیم که نمی‌توانست خطرناک باشد و در واقع بعد از کاری نکردیم.”

آلگری: باید برای فینال کوپا ایتالیا خیلی خوب آماده شویم

نیمه دوم؟

در نیمه دوم واکنش نشان دادیم، باید دقیق‌تر می‌شدیم اما باز هم اینطور نبودیم. در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما در نهایت این اتفاق مانند بازی رم افتاد و خطر خراب شدن بازی را به همراه داشت.

بازی بعدی؟

ما 3 روز فرصت داریم تا برای بازی با آتالانتا آماده شویم و سپس در دو هفته آخر تیم را برای رسیدن به هدف لیگ قهرمانان اروپا آماده کنیم. در فوتبال لازم نیست سردرگم باشیم، بلکه باید سریع باشیم. در این مورد هم مثل رم بازی را خوب شروع کردیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم و از آن‌ها استفاده نکردیم. بازی‌ها خیلی سخت شده است.

انرژی تیم؟

تیم باید بهتر عمل کند، اما اکنون باید در بازیابی انرژی خوب باشیم چون چهارشنبه فینال جام حذفی ایتالیا در انتظار ماست. در این لحظات به آرامش و تمرکز نیاز دارید. یک فینال در بازی وجود دارد و ما باید به بهترین شکل ممکن آماده شویم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا