ورزش

ترزیچ: در حد تیم فینالیست چمپیونزلیگ نبودیم!

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، خودش را مقصر شکست سنگین تیمش مقابل ماینتس دانست.

به گزارش “ورزش سه”، بروسیا دورتموند در اولین بازی‌اش پس از صعود به فینال چمپیونزلیگ، در دیداری خارج از خانه برابر ماینتس شکست خورد. ادین ترزیچ در صحبت‌هایش پس از بازی مسئولیت این نتیجه را برعهده گرفت.

او درباره نتیجه نهایی که با شکست سنگین تیمش همراه بود گفت: «ما می‌خواستیم طراوت را به تیم بازگردانیم، می‌خواستیم به بازیکنانی که کمتر بازی کردند شانس بیشتر بدهیم و هیچکدام از اینها امروز جواب نداد. البته من مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرم. ما یک بازی دیگر داریم که می‌خواهیم در آن نتیجه خوبی بگیریم و با روحیه عالی به استقبال فینال چمپیونزلیگ برویم.»

ترزیچ: در حد تیم فینالیست چمپیونزلیگ نبودیم!

او در ادامه درباره عملکرد شاگردانش و دلایل شکست امروز گفت: «ما اصلا در حد تیمی که در فینال چمپیونزلیگ حضور دارد نبودیم. بازیکنان خیلی دیر به دوئل‌ها اضافه می‌شدند و اگر حضور داشتند هم شکست می‌خوردند. این قابل قبول نیست.»

او سپس به سوالی در این مورد که این رویکرد و سبک بازی را در بازی هفته آخر بوندسلیگا هم استفاده می‌کند، پاسخ داد: «می‌خواستیم از چند هفته گذشته تا فینال چمپیونزلیگ اینطور بازی کنیم. قبل از بازی برگشت با پی‌اس‌جی این رویکرد جواب داد اما امروز نه. برای بازی بعدی هم بعدا تصمیم می‌گیرم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا