ورزش

قطعا در تیم تغییراتی خواهیم داشت!

اسپالتی:

در آستانه بازی کرواسی و ایتالیا، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تأکید کرد که الان وقت عمل است.

به گزارش “ورزش سه”، آتزوری بعد از تجربه تلخ شکست مقابل اسپانیا، خود را برای جدالی حساس برابر کرواسی آماده می‌کند. ایتالیا که هم‌اکنون با سه امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد، برای صعود به مرحله حذفی یورو 2024 نیاز به کسب نتیجه‌ای درخشان دارد.

اسپالتی به خبرنگاران گفت: “بازی‌هایی هستند که تاریخ شما را طولانی یا کوتاه می‌کنند. وقتی این بازیکنان را در باشگاه‌هایشان دیدم، اشتیاق آن‌ها را برای حضور در اینجا حس کردم و این آمادگی به انگیزه‌ای برای شرکت در چنین دیدارهایی تبدیل شد. من نگرشی را دیدم که می‌پسندم، اما بدیهی است که عملکرد تیم در بازی مقابل اسپانیا را دوست نداشتم. ما یک قدم به عقب برداشتیم. اما وقتی با حریفانی روبرو می‌شوید که توسط یک کشور انتخاب شده‌اند، سطح بازی همیشه بالاست. هر کشوری می‌تواند 20 بازیکن با تکنیک و تجربه را کنار هم جمع کند و من انتظار دارم ببینم آن بازی چه چیزی به ما آموخته است.”

قطعا در تیم تغییراتی خواهیم داشت!

سرمربی ایتالیا با تأکید بر لزوم عملکرد بهتر بازیکنانش گفت: “حرف زدن راحت است، شما باید عمل کنید نه اینکه فقط حرف بزنید. زیرا نتوانستیم مقابل اسپانیا برخی از چیزهایی را که گفته بودیم نشان دهیم. ما باید وارد زمین شویم و بازی کنیم و حرف را کنار بگذاریم.”

اسپالتی افزود: “ما اصلاً عملکرد خود را ذخیره نکرده‌ایم. اغلب انرژی زیادی داریم. در مقابل اسپانیا با تعقیب توپ انرژی زیادی صرف کردیم. مقابل آلبانی متفاوت بود. اما در هر دو بازی سعی کردیم کارهای مشابهی انجام دهیم. در یک بازی موفق شدیم و در بازی دیگر موفق نشدیم.”

با توجه به عملکرد نه چندان رضایت‌بخش مقابل اسپانیا، اسپالتی به احتمال زیاد تغییراتی را در ترکیب تیمش برای دیدار برابر کرواسی در نظر خواهد گرفت. سرمربی ایتالیا اعتراف کرد: “بعد از چنین بازی‌ای، بدیهی است که ایده تغییر کمی در تیم وجود دارد. شاید اشتباه کردم که در ترکیب تیم برای بازی با اسپانیا قاطعانه‌تر عمل نکردم. فکر می‌کردم دستکاری در ترکیب ریسک باشد. متوجه کمی خستگی در تیم شده‌ایم، پس قطعاً برخی چیزها را تغییر خواهیم داد.”

اسپالتی در پایان درباره وضعیت دی‌مارکو، مدافع ایتالیا، گفت: “دی‌مارکو دوباره آماده است، بنابراین او می‌تواند انتخاب شود، اما فردا صبح یک تست آمادگی جسمانی خواهیم داشت تا چیزی را که دیده‌ایم تأیید کنیم. همه چیز نشان می‌دهد که او فردا شب در دسترس خواهد بود.”

دیدار حساس ایتالیا و کرواسی فردا شب در چارچوب رقابت‌های یورو 2024 برگزار می‌شود. این دیدار برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز است و آن‌ها برای صعود به مرحله حذفی نیاز به کسب امتیاز دارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا