ورزش

بعد از جام‌جهانی جوانگرایی بیشتری در تیم ملی خواهیم داشت

علی صانعی:

سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال فوتسال ایران هدف از اردوی این تیم را آمادگی بازیکنان برای دعوت به تیم ملی بزرگسالان در اردوهای بعد از جام جهانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال در حاشیه اردوی این تیم گفت: این اولین اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران در سال جدید است. هدف از تشکیل این اردو این است که از بازیکنانی که در سال گذشته در لیگ برتر و لیگ یک درخشش داشتند دعوت کنیم. ما به جام جهانی نزدیک هستیم و بعد از جام هم قطعاً تغییراتی در تیم ملی خواهیم داشت و جوانگرایی بیشتری صورت خواهد گرفت.

صانعی در ادامه گفت: تلاش ما این است که این بازیکنان جوان را آماده کنیم که بتوانند به اردوهای تیم ملی برزگسالان دعوت شوند و درآنجا بدرخشند. بازیکنانی که ما دعوت کردیم همه بازیکنان مورد نظر ما نیستند. در حال حاضر و همزمان با این اردو، تورنمنتی ۶ جانبه با حضور ۶ تیم لیگ برتری در حال انجام است که به جام سفیر شناخته می شود و بنابر این از این تیم ها بازیکنی به اردو دعوت نشده است. ما در مجموع ۴۰ نفر را در این رده سنی زیر نظر داریم که می توانند در آینده نزدیک به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوند.

وی ادامه داد: تصور ما این است که بازیکنانی از این گروه ۴۰ نفری می توانند در اردوهای بعد از جام جهانی شرکت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا