ورزش

یک فصل بد را پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما یک فصل بد را پشت سر گذاشتیم، فردا باید این نتیجه را جبران کنیم تا مردم کمی نفس بکشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم پیکان تهران اظهار کرد: فرقی ما با تیم پیکان این است که ما میزبان هستیم و این تنها فرق فنی دو تیم است. این بازی روح و روان می‌خواهد و آمادگی جسمانی و تاکتیکی و تکنیکی اولویت بعدی است.

وی ادامه داد: هر دو تیم برای ماندن در لیگ استرس دارند ولی اوضاع و احوال ما بعد از برد هفته قبل کمی بهتر است. امیدواریم با یک بازی بسیار خوب در بازی فردا خوب عمل کنیم تا با کسب سه امتیاز خودمان را برای بازی هفته آخر آماده کنیم. ما یک فصل بد را پشت سر گذاشتیم، فردا باید این نتیجه را جبران کنیم تا مردم کمی نفس بکشند.

ویسی با توجه به اینکه نتیجه دیدارهای فولاد برای دیگر تیم‌های خوزستانی مهم است، گفت: در بازی‌های پایانی نیز اول، دوم و سوم برای خودمان بازی می‌کنیم و اگر بتوانیم به دیگران کمک کنیم، این کار را خواهیم کرد. مقابل نساجی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد؛ البته امیدوارم کارمان به بازی آخر کشیده نشود و فردا کار را تمام کنیم تا در بازی پایانی با خیال راحت مقابل نساجی ظاهر شویم و فرم بهتری داشته باشیم.

وی در واکنش به سوالی درباره داوری‌ها عنوان کرد: فکر می‌کنم اعتراض‌هایی که ما داریم، اگر VAR هم بیاورند مجدد این اعتراض‌ها وجود دارد در حالی که هیچ جای دنیا به این صورت نیست اما احساس می‌کنم با آمدن VAR باز هم این مشکل را داشته باشیم، این عادت ما است و ترک کردن عادت زمان‌بر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: به هر حال مردم باهوش هستند و اشتباهات داوری برای همه است ولی اعتراض رسم شده و ترک آن سخت است.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌تان برای فصل آینده چیست؟ اظهار کرد: دو بازی پیش روی ما خیلی از فصل آینده مهم‌تر است. به ویژه بازی فردا و امیدواریم بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم و آن‌ها را به فصل آینده امیدوار کنیم، چه من باشم و چه فرد دیگری باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا