ورزش

اولین پیروزی با اللهیار در آخرین بازی

وسترلو در حضور 61 دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل لوون به برتری رسید.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته چهلم ژوپیر لیگ و بازی پایانی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دن دریف مقابل لوون قرار گرفت.

یاران صیادمنش که در مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک برای انتخابی لیگ کنفرانس، هیچ بردی به دست نیاورده و یک مسابقه لغو شده داشتند و در هشت دیدار دیگر نیز 5 شکست و 3 تساوی را در کارنامه ثبت کرده بودند، در آخرین بازی فصل توانستند به این ناکامی پایان بدهند و سه امتیاز بگیرند.

وسترلو در دیدار خارج از خانه مقابل لوون که حریف‌شان دو اخراجی داد، موفق به کسب پیروزی دو بر یک شد تا 21 امتیازی شود و فصل را با ایستادن در رتبه ششم مرحله پلی‌آف (دوازدهم در مجموع ژوپیر لیگ بلژیک) به پایان برساند.

اولین پیروزی با اللهیار در آخرین بازی

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی وسترلو در دیدار مقابل وسترلو تا دقیقه 61 در زمین بود که نتوانست نخستین گل فصل خود در ژوپیر لیگ بلژیک را در آخرین بازی به ثمر رساند.

صیادمنش در طول فصل اخیر 16 بازی برای وسترلو انجام داد که حاصل عملکردش فقط یک پاس گل بود ولی در گلزنی ناموفق عمل کرد و سال ناامید کننده‌ای داشت.

تیم فوتبال وسترلو در صورت رای انضباطی سه بر صفر در بازی لغو شده مقابل لوون، صعود یک پله‌ای در جدول ژوپیر لیگ بلژیک خواهد داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا