ورزش

ویسی بعد از معجزه: نباشم، بهتر است!

سرمربی فولاد خوزستان بعد از بقای این تیم اعلام کرد با وجود داشتن قرارداد اما احتمالا این تیم را ترک می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان به واسطه اتفاقاتی که در ابتدای فصل تجربه کرد، مشکلات زیادی را در لیگ بیست و سوم پشت سر گذاشت و در نهایت روز آخر مسابقات با برد مقابل نساجی به شکلی معجزه وار در مسابقات باقی ماند.

عبدالله ویسی سرمربی فولادی‌ها که در 10 بازی پایانی فصل هدایت نماینده باسابقه خوزستان را برعهده داشت حالا دیگر به عنوان یک متخصص در حفظ سهمیه تیم ها شناخته می‌شود. او که بارها با تیم هایی مثل پیکان، نفت آبادان، استقلال خوزستان و … در هفته های پایانی مسابقات نتایج مطلوبی گرفته و توانسته این تیم ها را حفظ کند، چنین کاری را با فولاد انجام داد و حالا هواداران فولاد از او ممنون هستند.

در چنین شرایطی ماندن یا رفتن ویسی از فولاد یکی از موضوعاتی است که طی یکی دو روز آینده به آن پرداخته شده است. سرمربی فولادی‌ها در گفت و گویی که شب گذشته داشت، درباره ماندن یا رفتنش از فولاد گفت: «من با فولاد قرارداد دارم اما فکر می‌کنم نباشم؛ باید بگویم نباشم بهتر است.»

او ادامه داد: «همیشه ما را در بدترین شرایط می‌آورند؛ نفت آبادان در بدترین شرایط بود که به من سپردند؛ استقلال خوزستان همینطور… فولاد را بار اول در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتش بسته بود گرفتم و اینبار هم در حالی که تیم شرایط خوبی نداشت به من سپردند. در مجموع با ما ناسازگاری می‌کنند.»

ویسی افزود: «ما مربیان خوزستانی را نسبت به مربیانی که از بیرون استان می‌آورند، بیشتر اذیت می‌کنند. با این رفتارها فکر می‌کنم نباشم بهتر است».

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا