ورزش

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تایید کرد که تیمش می‌خواهد تا پایان فصل شکست ناپذیر باقی بماند.

به گزارش “ورزش سه”، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:”این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود.”

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا