ورزش

بهترین تصمیم ژابی رد پیشنهاد لیورپول و بایرن بود

دی‌دی هامان:

دی‌دی هامان، ستاره سابق آلمانی، می‌گوید تصمیم ژابی آلونسو برای پاسخ منفی دادن به بایرن مونیخ و لیورپول درست بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد خوب ژابی روی نیمکت بایرلورکوزن که باعث شد این تیم پس از بیشتر از یک دهه سلطه بایرن مونیخ بر بوندسلیگا را از بین ببرد و جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

یورگن کلوپ اعلام کرده که در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد و سرنوشتی مشابه برای توماس توخل و بایرن مونیخ در پیش است و به همین دلیل مدیران هر دو باشگاه امیدوار بودند که بتوانند این مربی که پیش از این تجربه بازی با پیراهن آنها را هم داشته است به خدمت بگیرند اما او به هر دو پیشنهاد پاسخ منفی داد.

بهترین تصمیم ژابی رد پیشنهاد لیورپول و بایرن بود

هامان در گفتگو با دیلی میل درباره تصمیم او برای ادامه حضور در لورکوزن اظهار داشت:«من فکر می‌کنم که او تصمیم درستی گرفت. لزومی ندارد که او بخواهد چیزی را به کسی ثابت کند.

ژابی در بایرن مونیخ و لیورپول و رئال مادرید حضور داشته است. او تمامی افتخارات ممکن به عنوان یک بازیکن را به دست آورده است. تصمیم او درست بود چون قدم گذاشتن جای پای کلوپ بدون خطر نیست. بایرن مونیخ هم در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و او به خوبی از این موضوع آگاه است. شانس موفقیت او در صورت ادامه همکاری با لورکوزن بسیار بالاتر خواهد بود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا