ورزش

ستاره یاغی تایید کرد: پیشنهاد بایرن رسید

هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، تایید کرد که بایرن مونیخ تماس‌هایی با او داشته است.

به گزارش “ورزش سه”، چالهان اوغلو پس از پایان مهلت قراردادش با میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۱ به صورت رایگان از این باشگاه جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، انتقالی که جنجال زیادی را با توجه به دشمنی قدیمی این دو باشگاه به همراه داشت.

این بازیکن در این تیم عملکرد بسیار درخشانی را به نمایش گذاشت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار روی قهرمانی آنها در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا بود و همین درخشش او باعث شده است که توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی جلب شود و پیشنهادهای جذابی به دستش برسد.

ستاره یاغی تایید کرد: پیشنهاد بایرن رسید

در روزهای اخیر شایعاتی درباره ارائه پیشنهاد از سوی بایرن مونیخ به این ستاره ترک منتشر شده بود و او در پاسخ به سوالی در این باره از سوی تی آر تی اسپور تایید کرد که مدیران این باشگاه آلمانی تماس‌هایی با او داشته‌اند تا شرایطش را در اینتر جویا شوند.

چالهان اوغلو تا سال ۲۰۲۷ با اینتر قرارداد دارد و کار بایرن برای به خدمت گرفتن او دشوار است و مشخص هم نیست که آیا او تمایلی به ترک فوتبال ایتالیا و کسب تجربه جدید دارد یا خیر اما حضور در بایرن می‌تواند پیشنهادی وسوسه برانگیز برای این بازیکن باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا