ورزش

یامگا بعد از مدت‌ها بدون چشم‌بند و عینک(عکس)

امیدواری به بازگشت ستاره فرانسوی

بازیکن فرانسوی استقلال در روزهای تعطیلی مسابقات فوتبال بدون چشم‌بند تمرین کرد.

به گزارش “ورزش سه”، کوین یامگا که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه چشم مدت زیادی دور از میادین بود و تقریبا در اکثر بازیهای نیم فصل دوم لیگ برتر در ترکیب استقلال غایب بود، حالا برای بازگشت به میادین آماده می‌شود.

یامگا این روزها در تعطیلی مسابقات لیگ برتر به فرانسه سفر کرده تا در کنار خانواده‌اش باشد. درباره این بازیکن طی روزهای آینده شایعات زیادی مطرح شده اما او امروز با انتشار تصاویری از تمرینات اختصاصی خودش در فرانسه طرفداران استقلال را غافلگیر کرد.

ستاره فرانسوی استقلال در ماه‌های گذشته در تمرینات سبک تیمش با چشم‌بند حاضر می‌شد و در محافل فوتبالی و رسمی نیز با عینک آفتابی دیده شده بود. با این حال او امروز تصاویری از تمرینات خودش بدون آنکه چشم‌بند داشته باشد، موجی از امیدواری را نزد طرفداران استقلال ایجاد کرد.

یامگا بعد از مدت‌ها بدون چشم‌بند و عینک(عکس)
2031471

یامگا که دوست دارد فصل آینده را هم در استقلال سپری کند و دوباره در ترکیب تیمش بازی کند، در بازگشت به ایران باید از چشم بینایی مورد معاینه قرار بگیرد تا تکلیفش روشن شود. با این حال این امیدواری وجود دارد که ستاره فرانسوی به طور کامل بینایی اش را به دست آورده باشد و با سلامتی کامل دوباره در ترکیب آبی‌ها خوش بدرخشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا