ورزش

سرانه ورزشی شهرستان‌ها نیازمند افزایش است

ایسنا/اردبیل وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که سرانه ورزشی شهرستان‌ها نیاز به افزایش دارد، گفت: ظرفیت‌های طبیعی استان اردبیل برای ورزش و احداث اماکن ورزشی بسیار مناسب بوده که استفاده از این ظرفیت‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

سید احمید سجادی ۲۸ شهریور در جریان سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرانه ورزشی شهرستان‌ها نیاز به افزایش دارد و در این راستا ظرفیت‌های طبیعی استان اردبیل برای ورزش و احداث اماکن ورزشی بسیار مناسب است.
وی افزود: استفاده از این ظرفیت‌های قابل‌توجه استان اردبیل نیاز به پیگیری جدی دارد که به این منظور نشست‌هایی در تهران با کمک و همراهی نمایندگان استان در مجلس برگزار خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: استان اردبیل در رشته‌های ورزشی مختلف سرآمد بوده و خاستگاه بسیاری از قهرمانان و پهلوانان ورزشی کشور است.
سجادی بیان کرد: هدف اصلی از سفر به استان اردبیل، رسیدگی به پروژه‌های ورزشی و نگاه ویژه به زیرساخت‌ها و همچنین استانداردسازی مجموعه‌های ورزشی قدیمی استان است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: کمپ تیم‌های ملی یکی از نیازهای کشور است و اگر در کشور کمپ‌های مناسب و دارای امکانات باشد، دیگر نیازی به کمپ‌های خارجی نخواهد بود و اردبیل یکی از استان‌های دارای ظرفیت در این زمینه است که می‌توان کمپ‌های تیم ملی را در این استان دایر کرد.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا