شهرستان ها

دلسوزان کشور صف خود را از فتنه گران و ایادی استکبار جدا کنند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: در این فتنه همه عناصر استکبار در رسانه‌های وابسته به فرماندهی و حمایت از آشوب طلبان پرداختند، دلسوزان کشور صف خود را از فتنه گران جدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین ضمن گرامیداشت روز روستا و عشایر و نیز روز دامپزشکی از زحمات این زحمتکشان در جهت امنیت غذایی و نیز سلامت مردم تقدیر کرد.

وی سپس به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: عزیزان پلیس باید قدر خود را بدانند، که در عرصه‌های مختلف و موقعیت‌های حساس مامن و پناهگاه مردم هستند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه هر حرکتی که بخواهد پلیس را تضعیف کند، مذموم است، گفت: در فتنه اخیر ظلم بزرگی به پلیس شد و پلیس نیز مظلومانه این ظلم‌ها را تحمل کرد، ما وظیفه داریم، از پلیس حمایت کنیم، به عزیزان ناجا، یگان ویژه و راهور خداقوت می‌گوئیم و جنایات فتنه گران در برخورد با پلیس را محکوم می‌کنیم و حمایت قاطع خود را از پلیس اعلام می‌داریم.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان کشور دوره‌های مختلف به وظایف قانونی خود عمل می‌کردند، امروز شاهد چنین رفتار وقیحانه ای نبودیم، این رفتارها را مایه سرافکندگی دانست و گفت: هم زنان و بانوان عفیفه با اقتدار از حجاب و چادر خود دفاع می‌کنند و هم مسئولان باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.

محمودی از مسئولان قضائی خواست، با این اتفاقات شرم آور به طور قاطع برخورد کنند و افزود: صندلی مسئولیت ما بر خون شهدا استوار است و هر مسئولی در دفاع از اسلام، انقلاب و حقوق مردم کوتاهی کند، باید پاسخگوی خون شهدا باشد.

وی نظر برخی از سلبریتی ها را متفاوت با متن جامعه و مردم دانست و گفت: هیچ دستگاهی مصون از خطا نیست، اما هر شهروندی گله مندی یا شکوه‌ای از هر دستگاهی دارد، باید از مسیر قانونی آن را مطرح کند.

خطیب جمعه ورامین با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت گفت: امروز دنیای استکبار دشمن جدی اسلام است، لذا با فتنه انگیزی های گوناگون سعی در از بین بردن اتحاد بین مسلمین دارد، هفته وحدت فرصت مناسبی است، تا تمام مسلمانان با شعار واحد و دشمن شناسی توطئه‌ها را خنثی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر توجه به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص فتنه اخیر تاکید کرد و افزود: مساله انتقاد و اعتراض با آشوبگری جدا است، دشمن از پیشرفت نظام اسلامی علیرغم همه تحریم‌ها و فتنه‌ها عصبانی است، به همین دلیل هیچ راهی جز ایجاد آشوب و تحریک احساسات برخی از جوانان به بهانه‌های مختلف نمی بیند، باید آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران آزادی بیان وجود دارد، گفت: در ایران هرکس هرچه بخواهد، با آزادی تمام می‌گوید، بسیاری از اقشار تجمعات برگزار می‌کنند و پیام خود را به گوش مسئولان می‌رسانند، این حق شهروندی است، اما آشوب و اغتشاش مساله دیگری است.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه همه دیدند، در این فتنه همه عناصر استکبار در رسانه‌های وابسته به فرماندهی و حمایت از فتنه گران و آشوب طلبان پرداختند، اضافه کرد: اگر برخی افراد نیز در ابتدای ماجرا به عنوان مطالبه گر وارد شدند، باید وقتی جبهه استکبار را پشت ماجرا دیدند، صف خود را جدا و فتنه را محکوم کنند.

وی تاکید کرد: دعوا بر سر حجاب نیست، دعوا بر سر استقلال و قدرت نظام و جمهوری اسلامی است، مساله مبارزه با حجاب بهانه است، گشت ارشاد و امنیت اخلاقی بهانه است، اینها به زودی چهره کثیف خود را نشان دادند، که با اساس اسلام، نظام اسلامی و انقلاب مشکل دارند، اینها قرآن را، مسجد را و پرچم را آتش زدند، هر آدم زیرکی باید متوجه شود، که مساله چیست، البته من با صراحت عرض می‌کنم، حجاب حکم قرآن و قانون در نظام اسلامی است و هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نشینی در مورد مساله حجاب را ندارد و کوتاهی گذشته برخی از مدیران هم ظلم به حجاب بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا