دانش و فناوری

ثبت نام ایران خودرو 1401: مشکل ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تکرار شد

اعلامیه‌های مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در طرح‌های فروش مختلف:

فهرست مطالب

وضعیت کلی بازار خودروی کشور:‌ آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سال‌های اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩۶، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩۶ کاهش قابل توجهی یافت.

ثبت نام <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

مشکل ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تکرار شد [بروزرسانی] – آذر 1401

مرحله جدید فروش محصولات ایران‌خودرو از روز پنجشنبه مورخ ۳ آذر هفته گذشته آغاز شد. در این مرحله نیز خودروهای متعدد در قالب فروش فوق‌العاده و فوری در سه طرح متفاوت ویژه متقاضیان عادی، مادران و مالکین خودروهای فرسوده عرضه شده‌اند. با این حال، مشکل ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مجددا از سوی کاربران اعلام شده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

مشکل ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در دوره چهارم فروش محصولات ایران‌خودرو موضوع عجیبی نیست و چنین اختلالی در دوره فروش قبلی (سوم) نیز مشاهده شده بود. مشکل بدین قرار است؛ مالکین خودروهای فرسوده‌ای که در دوره قبلی ثبت نام کرده‌اند، در وضعیت نامشخص به سر برده و نمی‌توانند برای ثبت نام در دوره جدید اقدام کنند.

این اختلال در دوره سوم نیز گزارش شده بود. افرادی که در مرحله دوم (۵ آبان ماه) در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت کرده بودند، هیچ نتیجه‌ای دریافت نکرده و وقتی می‌خواستند برای ثبت نام در مرحله جدید (۱۹ آبان ماه) اقدام کنند، پنل کاربری آن‌ها با نمایش عبارت «در حال بررسی» امکان ثبت نام را از آن‌ها سلب کرده بود.

پس از گزارش شکایات، ایران‌خودرو اعلام کرد که این دسته افراد در حقیقت جزو برندگان اصلی یا برندگان رزرو هستند و مشکل تا چند روز آتی برطرف می‌شود. البته حدود چند ساعت پس از انتشار این خبر، مشکل برطرف شد و متقاضیانی که در مرحله پیش برنده نشده بودند، بالاخره توانستند در مرحله جدید ثبت نام کنند.

حال که دوره چهارم فروش خودرو برگزار شده، مجددا مشکل ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از سوی متقاضیان گزارش شده است. باز هم وضعیت برخی از آن‌ها با عبارت «در حال بررسی» نشان داده می‌شود و نمی‌توانند در سیستم ثبت نام کنند. این در حالی است که چهارمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو به‌زودی (۶ آذرماه) به پایان می‌رسد و افراد بسیاری که در دوره قبلی شرکت کرده‌اند، فرصت ثبت نام در دوره جدید را از دست می‌دهند. ایران‌خودرو هنوز هیچ واکنشی را در قبال این شکایات نشان نداده است.

اعلام تاریخ جدید قرعه کشی محصولات ایران خودرو [بروزرسانی] – آذر 1401

گروه صنعتی ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه 9 آذرماه 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد‌.

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند‌.

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو [بروزرسانی] – آذر 1401

ور جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو از فردا پنجشنبه 3 آذرماه 1401 آغاز خواهد شد.

تمام محدودیت های قبل (قرعه کشی) در این بخشنامه فعال است.

ثبت نام <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو اعلام شد [بروزرسانی] – آذر ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو لیست قیمت کارخانه ای محصولات خود را ویژه آذرماه 1401 اعلام کرد که نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است.

قیمت کارخانه ای محصولات <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a> آذر ۱۴۰۱

آغاز فروش فوری پژو ۲۰۷ دستی ویژه مادران + قیمت [بروزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هم‌زمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا که به تازگی پذیرش شده است، از امروز (شنبه ٢١ آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه‌ماهه با قیمت ۲۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام نمایند.

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا‌بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵ آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر این‌صورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد؛ سند خودروهای واگذار‌شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر‌اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

آغاز فروش فوری پژو ۲۰۷ دستی ویژه مادران + قیمت  آبان ۱۴۰۱

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو [بروزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

دور جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو (قرعه‌کشی) از روز پنجشنبه به مدت ۴ روز آغاز شد.

ثبت نام <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو [بروزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

طرح جدید پیش فروش (قرعه‌کشی) ۵ محصول شرکت ایران خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۱ از پنجشنبه آغاز شد.

بخشنامه پیش فروش از تاریخ پنجشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز فعال خواهد شد.

کلیه محدودیت‌ها در این بخشنامه فعال خواهد بود.

طرح جدید پیش فروش محصولات <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a> آبان ۱۴۰۱

طرح فروش فوری خودرو هایما S7 (بدون قرعه کشی) [بروزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

طرح فروش فوق‌العاده با تحویل 30 روزه خودرو هایما ویژه طرح جوانی جمعیت (مادران) از روز یکشنبه فعال خواهد شد. 

زمان شروع این طرح از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1401/08/08 بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا تاریخ 1401/08/11 ادامه خواهد داشت.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو تغییر کرد [بروزرسانی] – مهر۱۴۰۱

قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو که قرار بود صبح امروز انجام شود، به روز دیگری موکول شد.

زمان قرعه‌کشی طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو قرار است ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/07/18 با حضور مراجع رسمی برگزار شود و نتایج آن تا عصر همان روز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌و‌هشتمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده هفته گذشته برگزار شد.

در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با روش قرعه‌کشی و موعد تحویل سه ماهه عرضه شد. 

در طرح پیش‌فروش حداکثر ۱۲ ماهه پنج محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است.

در این طرح متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده امکان ثبت‌نام داشتند.

ثبت‌نام از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه آغاز و تا پایان روز جمعه ۱۵ مهرماه ادامه داشت و مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو [بر‌وزرسانی]- مهر 1401

طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو در سایت رسمی فروش ایران خودرو (قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه‌شنبه مورخ 1401/07/12 و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.
پیش‌فروش مهرماه 1401 ایران خودرو:

شرایط فروش جدید <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو [بروزرسانی] -مهر 1401

طرح فروش فوق‌العاده (با موعد تحویل 3 ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو در سایت رسمی فروش ایران خودرو (قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه‌شنبه مورخ 1401/07/12 و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.
فروش فوق‌العاده مهرماه 1401:

شرایط فروش جدید <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

تارا ایران خودرو از قرعه کشی خارج می شود [بروزرسانی] – شهریور ۱۴۰۱

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه رونمایی از خودرو برقی تارا، در گفت‌وگویی از خروج تدریجی محصولات ایران خودرو از قرعه‌کشی خبر داد و افزود که 290 هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از اول 1401 تا الان تولید شده و با افزایش ظرفیت تولید و عرضه خودروها از لیست قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

مهدی خطیبی با اشاره به خروج خانواده محصولات هایما از قرعه‌کشی گفت که طی دو ماه آینده خودرو سدان تارا نیز از لیست خودروهای قرعه‌کشی ‌خارج می‌شود.

مدیرعامل ایران خودرو عنوان کرد که برنامه فروش خودروها خوشبختانه یا متأسفانه در انحصار وزارت صمت بوده و شرکت تنها در حال پیگیری برنامه تولید و افزایش عرضه خودرو است.

بخشنامه جدید فروش فوری و پیش فروش ایران خودرو [بروزرسانی]- شهریور 1401

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرایط پیش‌فروش و فروش فوری با قرعه‌کشی برخی از محصولات شرکت ایران خودرو با موعد تحویل (حداکثر یک‌ساله) به شرح ذیل اعلام می‌گردد. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام نمایند.

آغاز طرح : چهارشنبه 1401/06/16 به مدت 72 ساعت محدودیت: تمامی محدودیت‌های قبلی اعمال می‌شود.

سایت ثبت‌نام: sale.iranecar.com

پیش‌فروش محصولات ایران خودرو

نام محصولپیش پرداخترنگ
تارا دستی118.000.000آبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس – نقره ای
تارا اتوماتیک166.000.000آبی رویال – آبی کبود – خاکستری – مشکی آبنوس – نقره ای
دنا پلاس توربو دستی144.500.000خاکستری – سفید – مشکی
دنا پلاس توربو اتوماتیک159.500.000خاکستری – سفید – مشکی – نقره ای

فروش فوری هایما S7 و S5 با قیمت جدید [بروزرسانی] – مرداد 1401

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه‌کشی) با موعد تحویل 30 روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می‌نماید:

زمان شروع این طرح از ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 1401/05/29 بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ 1401/05/31 ادامه خواهد داشت.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

سند خودروهای واگذاری‌شده از طریق این بخشنامه در رهن نیست.

برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی است.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایر خودروسازان 48 ماه است. ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

شرایط فروش جدید <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

شرایط پیش‌فروش محصولات ایران خودرو در طرح جدید [بروزرسانی] – تیر ۱۴۰۱

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی امکان ثبت‌نام برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، در برخی محصولات ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو فراهم شده است.

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که در دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند. در هر صورت اگر تعداد متقاضیان بیشتر از 50 درصد خودرو‌ها باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای همه مادران مشمول که شرایط آنها به تأیید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

همچنین به اطلاع می‌رساند اطلاعات منتخبین در طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر شود.

تاریخ شروع و مهلت ثبت‌نام:

طرح پیش‌فروش عادی با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه (برخی محصولات شرکت ایران خودرو) در صورت لزوم با روش قرعه‌کشی و مطابق جدول ذیل از روز شنبه 1401/04/25 شروع و به مدت 72 ساعت ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش جدید <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

همچنین شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو با موعد تحویل (حداکثر 12 ماهه) به این شرح اعلام می‌شود. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام کنند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

شرایط فروش جدید <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a>

طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو (بدون قرعه کشی) [بروز‌رسانی] – تیر 1401

طرح پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. زمان فعال‌سازی طرح از ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 1401/04/06 خواهد بود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

از جمله محدودیت‌های این شرایط فروش داشتن گواهینامه و نداشتن پلاک فعال است. همچنین متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده نماید.

ثبت نام <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a> برای طرح پیش فروش محصولات - تیر 1401

آغاز طرح فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو از فردا [بروزرسانی]- اردیبهشت1401

طرح فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران خودرو با موعد تحویل سه‌ماهه از فردا ۱۱ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

طرح فروش فوق‌العاده 5 محصول ایران خودرو با موعد تحویل سه‌ماهه از فردا یک شنبه 11 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا روز 5 شنبه مورخ 15 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

برندگان و منتخبین طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. البته قبل از قرعه‌کشی متقاضی هیچ ‌ونه وجهی واریز نخواهد کرد.

آغاز طرح فروش فوق العاده ۵ محصول <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a> از ۱۱ اردیبهشت1401

لیست قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو  [بروزرسانی]- اردیبهشت1401

لیست قیمت جدید کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو ویژه اردیبهشت‌ماه 1401 از سوی این شرکت ابلاغ شد.

محصولاتی که در لیست ذیل قرار ندارند، در این ماه عرضه نخواهند شد.

لیست قیمت جدید کارخانه ای محصولات <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>ایران خودرو</a> اردیبهشت1401

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو از امروز  [بروزرسانی]- فروردین 1401

گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود در سال جدید و هم‌زمان با پنجمین طرح حمایت قانون خانواده چهار محصول خود را عرضه کرده است. این طرح از امروز ششم اردیبهشت‌ماه به مرحله اجرا درآمده و تا پایان روز پنجشنبه (۸ اردیبهشت) ادامه داشته و طبق روال قرعه‌کشی آن شنبه هفته آتی (۱۰ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

در ادامه روند اجرای طرح‌های فروش در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرو، این هفته که هفدهمین طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو و دومین مرحله آن در سال ۱۴۰۱ است، چهار محصول این گروه خودروسازی عرضه شده است؛ این در حالیست که هم‌زمان با این طرح، دومین طرح حمایتی پیش‌فروش محصولات این گروه خودروسازی (و در مجموع پنجمین طرح حمایتی ایران‌خودرو از قانون مذکور) برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اجرا می‌شود.

آخرین طرح پیش‌فروش اجرا‌شده برای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در اواخر فروردین‌ماه برای هشت محصول برگزار شد.

حال این گروه خودروسازی در دومین طرح از پیش‌فروش محصولات خود چهار محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک و دنا‌پلاس توربو‌شارژر در دو مدل اتوماتیک و دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی را عرضه کرده است. متقاضیان می‌توانند از امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) تا پایان روز پنجشنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

موعد تحویل این خودروها، فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، در نظر گرفته شده است.

طبق روال سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب مشتریان نهایی شنبه هفته آینده (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

مشتریان منتخب این طرح ظرف مدت سه‌روز فرصت دارند تا مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند. بدیهی است که عدم واریز مبلغ علی‌الحساب در مدت تعیین‌شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو از امروز [به روز رسانی]- فروردین 1401

در این مرحله از پیش‌فروش یک‌ساله گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز، شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند نیز وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همان‌طور که اشاره شد، هم‌زمان با برگزاری هفدهمین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو، این گروه خودروسازی در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ١٩ آبان ١۴٠٠ مجلس شورای اسلامی، پنجمین طرح حمایتی خود برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر را که فرزند دوم یا مابعد آنها، پس از تاریخ فوق متولد شده باشند، اجرایی کند.

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو از امروز [به روز رسانی]- فروردین 1401

محدودیت عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی یا ارائه گواهی‌نامه معتبر در بخشنامه فروش طرح حمایتی دیده نمی‌شود؛ مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت، تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تأیید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.

طرح جدید پیش فروش ایران خودرو [بروزرسانی]- فروردین 1401

طرح پیش فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر 1ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) و مطابق جدول ذیل از روز سه‌شنبه مورخ 1401/01/23 شروع و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1401/01/25 ادامه خواهد داشت.

تمامی شرایط و ضوابط قرعه‌کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

ایران‌ خودرو، هشت محصول خود را در طرح پیش‌فروش یک ساله و در قالب دو بخشنامه پیش‌فروش و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه می‌کند.

در این دو بخشنامه، محصولات تارا دستی و اتوماتیک، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دنا‌پلاس توربو‌شارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه مشخص خواهند شد.

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو [بروزرسانی] – فروردین 1401

گروه صنعتی ایران‌ خودرو، طرح فروش فوری محصول خود را با موعد تحویل 90 روزه از امروز سه‌شنبه 16 فروردین ماه 1401 به مدت 3 روز به اجرا می‌گذارد.

موعد تحویل خودروها از تیرماه 1401 تعیین شده است. تمامی شرایط و ضوابط قرعه‌کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین‌شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو نسبت به پیش‌ثبت‌نام اولیه (شرکت در قرعه‌کشی) اقدام کنند.

فروش فوق‌العاده عادی ایران خودرو (فروردین 1401):

شرح خودرورنگ های قابل عرضهقیمت مصوب فروش
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ هاچ‌بک سقف شیشه‌ایسفید، نقره ای متالیک، مشکی متالیک، خاکستری متالیک، گیلاسی، آبی کاسپین۱.۸۱۲.۴۸۰.۰۰۰
پژو پارس سال با موتور XU7pسفید، مشکی متالیک، خاکستری متالیک۱.۸۴۸.۸۹۴.۰۰۰
پژو پارس ELXسفید، مشکی متالیک، آبی رویال متالیک۲.۱۱۲.۶۷۰.۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای با گیربکس دستی ۶ سرعتهسفید، مشکی متالیک، نقره ای متالیک، قرمز۲.۲۸۲.۹۶۷.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمزسفید، مشکی۳.۱۸۴.۹۴۵.۰۰۰
ثبت نام ایران خودرو به چه صورت است؟

خریداران باید به‌صورت اینترنتی در برنامه‌های فروش ایران خودرو ثبت‌نام کنند.

قرعه‌کشی ایران خودرو چه زمان‌هایی برگزار می‌شود؟

ایران خودرو در تاریخ‌های مختلفی از سال قرعه‌کشی برگزار می‌کند و این تاریخ‌ها معمولاً چندین هفته پس از ثبت‌نام صورت می‌گیرند.

در قرعه‌کشی ایران خودرو چه خودروهایی برای فروش گذاشته می‌شوند؟

در قرعه‌کشی‌های ایران خودرو محصولات مختلفی مانند پژو ۲۰۷، پژو پارس، رانا، سورن، تارا و دنا به فروش گذاشته می‌شوند.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا