ورزش

لیست نامزدهای دوچرخه‌سواری در راهروهای وزارت ورزش گیر کرد!

اعلام اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری باز هم به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کلاف سردرگمی به نام «اعلام نشدن نامزدهای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری» در ورزش ایران وجود دارد که هیچکس قادر به باز کردن آن نیست.

ثبت‌نام از نامزدهای ریاست در شهریور ماه انجام و چند هفته بعد نیز صلاحیت مدیریتی 10 نفر از نفرات ثبت‌نام کننده اعلام شد. از آن زمان تاکنون بیش از 4 ماه می‌گذرد و هنوز خبری از لیست نهایی کاندیداها نیست.

هفته گذشته یعنی روز 3 بهمن ماه بود که آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان در حاشیه انتخابات فدراسیون گلف اعلام کرد که اسامی نامزدهای دوچرخه‌سواری همان روز اعلام می‌شود. روز 3 بهمن به پایان رسید، اما خبری از اعلام اسامی نشد.

 

با گذشت چند روز از ماجرا، فرهادیان روز مصاحبه روز 8 بهمن به خبرگزاری تسنیم عنوان کرد که اسامی کاندیداها به فدراسیون اعلام شده، اما حمید عطااللهی دبیر مجمع انتخاباتی این مسئله را تکذیب کرد و گفت که قرار است به وزارت ورزش برود و به احتمال قریب به یقین قرار است اسامی به او اعلام شود. عطااللهی دیروز (یکشنبه) به ساختمان سئول رفت، اما این حضور منجر به دریافت لیست نهایی کاندیداها نشد.

نکته مهم پیرامون برخی از نامزدها است؛ یعنی کسانی که کارمند وزارت ورزش هستند و برای حضور در انتخابات باید از وزیر ورزش مجوز بگیرند. محمد بابایی، سید رضا میرابوطالبی، حمیدرضا پارسی منش، محمود ترابی گودرزی، افشین داوری، رسول هاشم‌کندی، علی دادگر، محمد صانعی، بهمن محمدرضایی و عبدالرحمن قاسمی نامزدهای تایید شده در مرحله اول هستند که از بین آنها فقط صانعی، هاشم‌کندی و پارسی‌منش ارتباطی با وزارت ندارند و سایر نفرات باید حتماً مجوز را دریافت کنند.

آنچه نمایان است، این است که برخی مسئولان و بخش‌ها در وزارت ورزش با توجه به این مسئله، تمایلی به انتشار اسامی ندارند، به همین دلیل هم لیست در راهروهای وزارت گیر کرده است و مشخص نیست که چه زمانی منتشر خواهد شد. در این میان باید اشاره کرد که دوره سرپرستی فدراسیون هر روز طولانی‌تر می‌شود و این به صلاح دوچرخه‌سواری نیست. درست است که وزیر ورزش چندی روز قبل عنوان کرد «داشتن سرپرست چیز عجیب و غریبی نیست، به‌ندرت فدراسیونی سراغ داریم که از وضعیت ناراحت باشند»، اما واقعیت آن است که دوران سرپرستی، سرشار از بلاتکلیفی و برخی نابسامانی‌هاست و بهتر است مسئولان خیلی زود این موضوع را ختم کنند.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا