شهرستان ها

موضوع پاکرود از مسیر اصلی خود خارج شده است

کرج- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: بهسازی رودخانه و اجرای پاکرود پروژه‌ای عمرانی با پیوست بزرگ زیست محیطی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی صبح سه‌شنبه در جلسه کمیسیون تلفیق در خصوص بررسی بودجه معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر اظهار کرد: موضوع پاکرود به انحراف کشیده شده است و به بیراهه رفتن آن عدم وجود طرح منسجم-کوتاهی دستگاه‌های مجری و ناظر –اعمال سلایق شخصی پروژه پاکرود است را به زشتی کشانده است.

وی اضافه کرد: بهسازی رودخانه پاکرود پروژه‌ای عمرانی با پیوست بزرگ زیست محیطی است و در این خصوص در معاونت شهرسازی و سازمان سیما و منظر ردیف تعریف شده است و این جداسازی و فاصله داشتن باعث عدم انسجام پروژه شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج ضمن بیان اینکه تصمیم گیری در این پروژه در معاونت شهرسازی در حال انجام است در حالی که کار باید در قالب خودش قرار گیرد افزود: این پروژه نیازمند مطالعه-طرح و اخذ مجوزها و هماهنگی‌های لازم آب منطقه‌ای و مجوزهای حقوقی خاص است.

علیرضا رحیمی در پایان یادآور شد: موضوع دریاچه مصنوعی را نباید به پاکرود که یک فاز آن در حال انجام است گره زد قرار بود طراحی و اجرای پاکرود در یک فاز انجام شود تا موضوعات جذب گردشگر-سرمایه گذار و ایجاد مرکز تفریحی و گردشگری و… مورد مطالعه و مشاوره قرار گرفته شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا