حوادث

کشف محموله ۷۰ میلیارد تومانی شیشه در تهران

حوادث رکنا: رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می کرد خبر داد و افزود: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و ازآنان 230 کیلوگرم شیشه و 120 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار محمدیان ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام داشت:در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت،ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن رصد و پایش اطلاعاتی گسترده دریافتند اعضای یک باند سابقه دار قاچاق مواد مخدر به تازگی اقدام به تهیه مقادیر قابل توجه ای مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور نموده و قصد توزیع گسترده این مواد را در مناطقی از استان تهران و شمال غرب کشور دارند از همین رو با  اشراف اطلاعاتی بر روی سوژه مورد نظر، فعالیت مجرمانه متهمین را تحت کنترل دقیق  قرار دادند.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود:به دنبال این موضوع پس از هماهنگی با مرجع  قضایی ماموران موفق شدند در یک عملیات منظم و هماهنگ قاچاقچیان موادمخدر را دستگیر و از آنان 230 کیلوگرم شیشه و مقدار 120 کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف کنند.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: متهمین پس از دستگیری و انجام بازجویی های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا