حوادث

بررسی علت آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) / 142 بیمار بستری شده به بیمارستان دیگر منتقل شدند

حوادث رکنا: استاندار گیلان، با اشاره به اینکه تمامی بیماران بیمارستان قائم(عج) به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند گفت: ابعاد مختلف حریق بیمارستان قائم(عج) رشت در حال بررسی است.

به گزارش رکنا، اسدالله عباسی امروز، ۲۹ خردادماه در حاشیه بازدید از بیمارستان حادثه دیده قائم(عج) رشت با بیان اینکه بلافاصله پس از شنیدن خبر وقوع آتش سوزی با مدیران مربوطه در محل حاضر شدیم، اظهار کرد: بیماران بیمارستان به بیمارستان های دیگر منتقل شدند.

وی با اشاره به حضور به موقع آتش نشانی و هلال احمر و نیروهای محلی و بسیجی و انتظامی، از اطفای حریق و کنترل آتش خبر داد و تصریح کرد: شاهد دود متصاعد شده در فضاهای مختلف بیمارستان بودیم و قطعی تاسیسات از جمله آب و برق موجب انتقال بیماران شد.

استاندار گیلان تعداد بیماران بستری را ۱۴۲ نفر دانست که کاملا منتقل شدند و گفت: پرونده‌های بیماران را متناسب با بدحال بودن و جراحی شدن و… رسیدگی کردیم.

عباسی با اشاره به حضور به موقع فوریت های پزشکی همراه با آمبولانس و اتوبوس های ویژه جهت انتقال بیماران، یادآور شد: این اقدامات موجب شد آتش مشتعل نشود و بیماران و پرسنل بیمارستان آسیب نبینند.

وی با بیان اینکه وضعیت بیماران منتقل شده به مراکز درمانی دیگر در حال بررسی است، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات بیشتر درباره بیماران منتقل شده به بیمارستان‌های رشت را اعلام خواهد کرد.

منبع رکنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا