حوادث

بزرگراه یادگار امام (ره) در تهران به طور کامل مسدود می‌شود

سرهنگ زینی‌وند:

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ بزرگراه یادگار امام در حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) تا میدان جی به طور کامل مسدود خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به منظور احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)، از روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۴۰۳ این بزرگراه در حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) تا میدان جی به طور کامل مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین دسترسی به خیابان سی متری جی در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه صرفاً از طریق مسیرهای جایگزین که شامل: ۱- از طریق زیرگذر یادگار امام (ره) ورود به خیابان امام خمینی (ره) به سمت شرق و در ادامه گردش به داخل خیابان کارون به سمت جنوب و یا ۲- از طریق مسیر همسطح بزرگراه یادگار امام (ره) وارد خیابان دامپزشکی به سمت غرب و در ادامه گردش به خیابان استاد معین به سمت جنوب امکانپذیر خواهد بود.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این انسداد مسیر با توجه به کلان بودن پروژه احتمالاً بیش از یکسال به طول خواهد انجامید ولی پس از تکمیل و بهره برداری موجب رفع گره ترافیکی میدان فتح و همچنین تأمین دسترسی مستقیم شهروندان از بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا