حوادث

تاکید بر استفاده از مدیریت فناوری برای مدیریت ۳۶ میلیون خودرو

رئیس پلیس راهور ناجا در پنجمین رزمایش ارتقا توان راهور ناجا گفت: وجود بیش از ۳۶ میلیون وسیله نقلیه مبتنی بر این است که باید از مدیریت فناوری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در پنجمین رزمایش ارتقا توان راهور ناجا گفت: ابتدا از تمام همکارانم که در ۲۳۶ کیلومتر راه های کشور و ۱۱۴۷ راه کشور به صورت شبانه روز مشغول کارند تشکر می کنم و آرزوی سلامتی برای همگی دارم امیدوارم کشور از ویروس رهایی یابد تا بیشتر به مردم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: امروز روز آزادسازی بخشی از کشور ماست که با تلاش و خون بسیاری از افراد آزاد شد این نبرد بزرگ ۱۹ هزار اسیر را از دشمن گرفت و بیش از ۱۶ هزار کشته را بر دشمن تحمیل کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا چند وظیفه اصلی دارد ابتدا مدیریت بر ترافیک که بر ۸۴ میلیون جمعیت کشور به عنوان کاربر ترافیک اعمال می شود چراکه همگی به نوعی کاربر ترافیک هستند و باید بتوانیم مدیریت را مبتنی بر فناوری اطلاعات پیش ببریم.

وی افزود: وجود بیش از ۳۶ میلیون وسیله نقلیه مبتنی بر این است که باید از مدیریت فناوری استفاده شود.

هادیانفر بیان کرد: در حوزه توجه به حوزه ترافیک و تصادفات بدون گره امروز حضور پلیس راهوار در جاده ها با حوزه ایمنی گره خورده است اما در کنار این حضور فیزیکی از فناوری روز دنیا باید استفاده شود.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: تصادفات متفاوت از بیماری کروناست در این بیماری که ان‌شاءالله کشور زودتر رهایی یابد نهایتاً یک نفر جان خود را از دست می دهد که مبتلاست اما در تصادفات ۲ تا ۳ نفر از دست می روند.

تکمیل می شود…

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا